نوازی: دست استراماچونی برای استفاده از بازیکنان جوان بسته است/ باید با آرامش کامل به مصاف عراق برویم

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: با توجه به اتفاق‌هایی که ابتدای فصل رخ داد، دست استراماچونی برای استفاده از این جوان‌ها بسته است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  محمد نوازی پیشکسوت فوتبال کشورمان، درباره شکست یک بر صفر تیم فوتبال استقلال تهران مقابل تیم ملی جوانان در دیداری تدارکاتی بیان کرد: خیلی خوشحالم که فردین رابط، شاگرد خودم گل این بازی را به ثمر رساند. استقلال در بازی‌های اخیرش به پیروزی رسیده و شرایط این تیم از لحاظ روحی- روانی روز به روز بهتر می‌شود و فکر می‌کنم اینگونه بازی‌ها هم برای جوان‌ها فرصت مناسبی است تا بتوانند بین نفرات اصلی تیم استقلال قرار بگیرند.

نوازی: دست استراماچونی برای استفاده از بازیکنان جوان بسته است/ رفیق بازی مدیران، خیانت است/ باید با آرامش به مصاف عراق برویم

دست استراماچونی برای استفاده از بازیکنان جوان بسته است

او ادامه داد: با توجه به اتفاق‌هایی که ابتدای فصل رخ داد، دست استراماچونی برای استفاده از این جوان‌ها بسته است. اگر هم بخواهد این کار را انجام بدهد باید در نیم فصل دوم از جوان‌ها بهره ببرد چراکه استقلال در شروع فصل امتیاز‌های زیادی را از دست داد. این تیم اکنون به نیاز زمان دارد.

جدایی بازیکنان تاثیرگذار و عملکرد ضعیف مدیریت دلیل شعار دادن علیه فتحی است

نوازی درباره شعار هواداران استقلال علیه مدیریت باشگاه حتی در روز‌های پیروزی این تیم گفت: نمی‌دانم دلیل اصلی این اقدام چیست، اما بی شک یکی از عمده‌ترین دلایل شعار علیه مدیریت باشگاه این است که استقلال ابتدای فصل بازیکنان زیادی را از دست داد. طبق اذعان بسیاری از هواداران و پیشکسوتان برخی بازیکنان جذب شده هم در حد و اندازه استقلال نبودند. به صورت مثال بازی کردن فردی به نام محمد نوازی در یک تیم محلی با بازی کردن در استقلال زمین تا آسمان متفاوت است. از طرفی جدایی بازیکنانی مانند مامه تیام، پاتوسی و عملکرد ضعیف مدیران استقلال نسبت به اتفاق‌هایی که در سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال می‌افتد منجر به اعتراض و ناراحتی هواداران می‌شود.


بیشتر بخوانید: گفت‌وگوی استراماچونی با مجتبی جباری


مدیران استقلال و پرسپولیس تنها به تیم بزرگسالان توجه دارند

او افزود: ما از امیرحسین فتحی حمایت کرده ایم. اکنون از سرمربیگری جوانان استقلال استعفاء داده ام چراکه هیچکس نمی‌آمد کارم را ببیند. متاسفانه ایراد مدیران استقلال و پرسپولیس این است که تنها به تیم بزرگسال می‌پردازند و به این تیم اهمیت می‌دهند و به تیم‌های پایه اهمیت نمی‌دهند.

پیشکسوتان استقلال ۲ دسته شده اند

سرمربی سابق تیم جوانان استقلال درباره انتخاب امیر سلطانی و محمد حسین مهدیان به عنوان مشاور ورزشی و مشاور مدیرعامل باشگاه استقلال بیان کرد: متاسفانه در باشگاه استقلال به پیشکسوتان اهمیت داده نمی‌شود. علی پروین به عنوان بزرگ‌تر تیم پرسپولیس، پیشکسوتان را دور هم جمع کرده و در هفته ۲، ۳ جلسه با هم تمرین می‌کنند و اگر قرار باشد پیشکسوتی هم به باشگاه اضافه شود، این کار صورت می‌گیرد، اما متاسفانه پیشکسوتان ما ۲ دسته شده اند. برخی با باشگاه و برخی بیرون باشگاه هستند. با رفیق بازی مدیر و اینکه او دوستان خودش را در باشگاه صاحب سمت کند، صدای پیشکسوتان در می‌آید. من سال‌ها در استقلال بازی کردم، اما زمانیکه بحث انتخاب سرمربی تیم نوجوانان، جوانان و کمک مربی تیم‌های ملی می‌شود هیچکس از من اسم نمی‌برد.

نوازی: دست  استراماچونی برای استفاده از بازیکنان جوان بسته است/ رفیق بازی مدیران، خیانت است/ باید با آرامش به مصاف عراق برویم

رفیق بازی مدیران، خیانت به استقلال است

او افزود: اهمیت ندادن به پیشکسوتان تنها به باشگاه استقلال اختصاص ندارد. مدتی پیش می‌خواستم برای انجام شدن کار مدرسه فوتبالم مجوز بگیرم، اما به من گفتند باید ۱۰ میلیون پرداخت کنی. این درحالی است که به رفیق‌های خودشان به صورت رایگان مجوز مدرسه فوتبال داده اند، اما من با سابقه ۱۰ سال بازی در استقلال و بازی در تیم ملی باید ۱۰ میلیون بدهم. این موضوع خنده دار است. اعتقاد دارم مدیریت ما مشکل دارد. پیشکسوتان، سرمایه‌های استقلال هستند و اگر قرار باشد فردی به باشگاه بیاید باید استقلالی باشد چراکه در غیر این صورت به تیم و بزرگان استقلال خیانت می‌شود.

برخی بازیکنان باید با تیم ملی خداحافظی کنند

مدافع اسبق تیم ملی فوتبال ایران درباره شکست این تیم از بحرین گفت: تیم ملی بازی سختی را پشت سر گذاشت. هرچند مقابل کامبوج نتیجه پرگلی کسب کردیم، اما برنامه تیم ملی برای بازی با این تیم نسبت به بازی با بحرین خیلی متفاوت بود. برای اینکه انتقام حواشی بازی‌های قبلی تیم ملی مقابل بحرین را بگیریم به مصاف این تیم رفتیم، اما بار دیگر از این تیم شکست خوردیم. فکر می‌کنم باید در فهرست بازیکنان تیم ملی جا به جایی‌هایی صورت بگیرد. اعتقاد دارم برخی بازیکنان تیم ملی باید با این تیم خداحافظی کنند تا نفرات جوان جایگزین شوند.

نوازی: دست استراماچونی برای استفاده از بازیکنان جوان بسته است/ رفیق بازی مدیران، خیانت است/ باید با آرامش به مصاف عراق برویم

باید با آرامش به مصاف عراق برویم

نوازی درباره ارزیابی اش از بازی تیم ملی ایران با عراق گفت: این بازی سخت است چراکه همیشه مقابل عراق مشکل داشته ایم و برخی مواقع حریف را شکست داده ایم. باید با آرامش به مصاف عراق برویم تا با کسب نتیجه در این بازی برای دیدار‌های بعدی خیال مان راحت باشد.

او درباره هجومی بودن تم ملی در دوران سرمربیگری مارک ویلموتس اظهار داشت: این مسائل فنی است، اما اگر تیم ملی هجومی بازی نمی‌کرد نمی‌توانست به کامبوج ۱۴ گل بزند. البته وقتی تیم در حالت تهاجمی قرار می‌گیرد، باید دفاع محکمی هم داشته باشد. ویلموتس تازه به تیم ملی آمده و برای درست کردن این مسائل نیاز به زمان دارد.


بیشتر بخوانید: فارسی حرف زدن «دیاباته» و شوخی با حسینی 


انتهای پیام/

اظهارات نوازی تیم فوتبال استقلال تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار