آماده باش امکانات و تجهیزات راهداری لرستان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان از آماده باش کامل امکانات، تجهیزات و عوامل انسانی این اداره کل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، عباس شرفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: با توجه گزارشات سازمان هواشناسی و احتمال وقوع بارش‌های زیاد و سیل در استان و بمنظور آمادگی و پیشگیری از حوادث احتمالی، همه امکانات و تجهیزات و عوامل انسانی اداره کل راهداری استان در حال آماده باش کامل هستند.

او افزود: در حال حاضر همه محور‌های مواصلاتی استان باز و تردد در آن‌ها برقرار است و مشکلی در زمینه تردد در سطح استان وجود ندارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان با بیان اینکه محور قدیم خرم آباد به پلدختر صرفاً جهت تردد مردم محلی باز است اظهار داشت: باتوجه به خسارات زیاد به جاده خرم آباد به پلدختر به جهت ضریب اطمینان این جاده، از قبل اعلام کردیم تردد در این محور صرفاً برای رانندگان و اهالی محلی که در حوالی معمولان، پلدختر، چگنی سکونت داشته و آشنایی کامل به مسیر دارند مجاز است.

شرفی در پایان اظهارداشت: عبور و مرور وسایل نقلیه عمومی، کامیون‌های سبک و سنگین و دیگر خودرو‌ها از آزاد راه خرم آباد پل زال امکان پذیر است و از تردد در محور قدیم خرم آباد به پلدختر خودداری نمایند.

انتهای پیام/م

امکانات و تجهیزات راهداری لرستان در آماده باش کامل هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار