برگزاری مراسم عزاداری ارتحال پیامبر اکرم (ص) در بیوت مراجع عظام تقلید

به مناسبت ۲۸ صفر مصادف با ایام رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع)، مراسم عزاداری در دفاتر مراجع عظام تقلید برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، به مناسبت ۲۸ صفر مصادف با ایام رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی علیه‌السلام و امام رضا (ع)، مراسم عزاداری در دفاتر مراجع عظام تقلید برگزار می‌شود.

این مراسم که با سخنرانی وعاظ و مرثیه‌سرایی ذاکران اهل‌بیت (ع) همراه است تا آخر ماه صفر در دفتر حضرات آیات صافی گلپایگانی، نوری همدانی، سبحانی و سایر مراجع و علما برگزار می‌شود.

مراسم عزاداری رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی علیه‌السلام و امام رضا (ع) از ساعت ۹:۳۰ در دفتر آیت‌الله صافی گلپایگانی برگزار می‌شود و همچنین از ساعت ۱۰ الی ۱۰/۴۵ با شرکت عموم مردم ولایتمدار و ارادتمندان خاندان رسالت در دفتر آیت‌الله نوری همدانی برگزار می‌شودکه حجت‌الاسلام‌ و المسلمین نظری منفرد سخنران این مراسم است.

همچنین مراسم سوگواری در دفتر آیت‌الله سبحانی از ساعت ۷ صبح در دفتر معظم‌له واقع در چهار راه شهدا برگزار شد و همچنین از ساعت ۹/۳۰ الی ۱۰/۳۰ در دفتر آیت‌الله علوی گرگانی واقع در کوچه ۲۶ خیابان صفاییه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ ح

مراسم عزاداری ارتحال پیامبر اکرم (ص) در بیوت مراجع عظام تقلید برگزار می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار