خریداری بیش از ۱۰ میلیارد تومان تجهیزات لایروبی منازل/آمادگی حدود ۶ هزار نیروی آموزش دیده هلال احمر لرستان برای امدارسانی

مدیر عامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: اقلام ۲۲ گانه امدادی مورد نیاز در انبار‌های امدادی جمعیت هلال احمر لرستان قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، صارم رضایی مدیر عامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: اقلام ۲۲ گانه امدادی مورد نیاز در انبار‌های امدادی جمعیت هلال احمر لرستان قرار گرفته است.

رضایی اظهار کرد: بیش از ۶ هزار نیروی آموزش دیده و جوانان، امداد و داوطلبان توسط جمعیت هلال احمر استان آموزش‌های لازم را فرا گرفتند که آمادگی کاملی برای امدادرسانی در حوادث را به وجود آورده است.

او افزود: بیش از ۱۰ میلیارد تومان تجهیزات لایروبی منازل نیز در لرستان تهیه و خریداری شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر لرستان بیان کرد: دو دستگاه تصفیه آب از سوئیس برای لرستان تهیه کرده ایم که در شرایط بحرانی بتوانیم آن را به صورت تصویه شده در اختیار مردم قرار دهیم.

رضایی افزود: با توجه به ممنوعیت دپوی اقلام در خود روستا‌ها بیان کرد: توسط اورژانس، هلال احمر و ارتش ۴ بالگرد امدادی در استان وجود دارد که در صورت نیاز می‌توانیم کمک‌های امدادی را به نقاط مختلف استان ارسال کنیم.

او با اشاره به این که جمع آوری و توزیع کمک‌های مردمی از وظایف جمعیت هلال احمر است، گفت: برای تقویت این موضوع در لرستان مشکل کمبود انبار امدادی داریم که انتظار داریم مدیریت بحران استان توجه بیشتری نسبت به این موضوع داشته باشد که بتوانیم خدمات رسانی مطلوبی در هنگام حوادث داشته باشیم.

انتهای پیام/ر

اقلام ۲۲ گانه امدادی در انبار‌های لرستان دپو شده است

برچسب ها: هلال احمر ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.