ترامپ مرگ ابوبکر بغدادی را اعلام کرد

رئیس‌جمهور آمریکا در نشست خبری در کاخ سفید مرگ سرکرده اصلی تروریست‌های داعش را اعلام کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در یک نشست مطبوعاتی در کاخ سفید که از ساعت‌ها پیش خبر برگزاری آن اعلام شده بود به تشریح جزئیات مرگ سرکرده داعش پرداخت.

وی در آغاز سخنرانی خود با بیان اینکه "شب گذشته آمریکا فرمانده بزرگترین شبکه تروریستی جهان را کشت" اعلام کرد که شخصا بر اجرای بخش‌هایی از این عملیات نظارت داشته است.

ترامپ همچنین مدعی شد که هیچ آمریکایی در حین انجام این عملیات کشته نشده و در این عملیات تنها یک سگ زخمی شده است.

او افزود: در این عملیات جز نیرو‌های آمریکایی، نیروی دیگری مشارکت نداشته است.

رئیس جمهور آمریکا در ادامه در تشریح چگونگی کشته شدن سرکرده داعش گفت: ابوبکر بغدادی جلیقه انفجاری خود را در تونلی که به داخل آن فرار کرده بود منفجر کرد و به همراه سه فرزندش کشته شد.

وی تایید کرد که کشور‌های زیادی از جمله روسیه، ترکیه، سوریه و عراق نیز در اجرای این عملیات به آمریکا کمک کرده‌اند. 

ترامپ با اعلام اینکه نیرو‌های آمریکایی تقریبا حدود دو ساعت در محل عملیات باقی ماندند، وعده داد که آمریکا به تحت تعقیب قرار دادن عناصر باقی مانده گروه تروریستی داعش در منطقه ادامه خواهد داد.

ترامپ: بغدادی بزدلانه مُرد

او همچنین گفت: بغدادی مانند یک سگ کشته شد، او مثل یک بزدل کشته شد و موقع کشته شدن، گریه می‌کرد و زار می‌زد.

به گفته رئیس جمهور آمریکا ۱۱ کودک خردسال به محلی امن منتقل شدند. با این حال گفته می‌شود سه کودکی که بغدادی آن‌ها را به داخل تونل کشید، جان خود را از دست دادند.

به گفته ترامپ بغدادی پیش از این عملیات دو هفته تحت نظر بوده است.

او افزود: در ۲۴ ساعت آینده، اطلاعات داعشی‌هایی را که در این عملیات کشته شدند، اعلام خواهیم کرد. روسیه به ما اجازه داد در محل اجرای عملیات پرواز کنیم و اجرای عملیات را تصویری پیگیری می‌کردم. در مناطق تحت کنترل روسیه، پرواز می‌کردیم، اما آن‌ها دقیقا نمی‌دانستند قصد چه کاری داریم. در این عملیات، کُرد‌ها اطلاعات بسیار ارزشمندی به ما دادند.

ادعای ترامپ درباره تایید ۱۵ دقیقه‌ای هویت بغدادی

رئیس جمهور آمریکا تاکید کرد: تنها کسی که باقی ماند، بغدادی بود و تونل. او سه تن از فرزندانش را با خود برد و آن‌ها را به کشتن داد. او به انتهای تونل رسید در حالی که سگ‌های ما او را دنبال می‌کردند. او جلیقه انفجاری خود را منفجر کرد و خود و سه فرزندش را کشت. بدنش مثله شده بود و تونل هم روی او ریزش کرد. اما نتایج آزمایش دقیق و فوری روی او نشان داد که خودش است. ابوبکر البغدادی ۱۵ دقیقه پس از کشته شدن از طریق دی ان‌ای شناسایی شد.

ترامپ همچنین گفت: دو همسر ابوبکر بغدادی با او کشته شدند، اما جلیقه‌های انفجاری آن دو منفجر نشد. آمریکا جانشینان احتمالی بغدادی را تحت نظر قرار داده است.

ترامپ: خلافت داعش به لطف رهنمود‌های من به طور کامل نابود شد!

رئیس جمهور آمریکا بدون اشاره به نقش دولت‌های آمریکا در تشکیل گروه‌های تروریستی مثل القاعده و داعش، مدعی شد: شب گذشته آمریکا، عدالت را درباره سرکرده شماره یک تروریسم در دنیا اجرا کرد. بغدادی بنیانگذار و سرکرده داعش - ظالم‌ترین و خشونت آمیزترین سازمان تروریستی دنیا - بود. به لطف رهنمود‌های من، خلافت داعش به طور کامل نابود شد!

ترامپ در ادامه سخنانش در اظهاراتی طمع ورزانه مدعی شد: باید سهم خود را از نفت سوریه بگیریم. در مورد خروج از سوریه تجدیدنظر نمی‌کنیم.

رئیس جمهور آمریکا پس از خبرسازی رسانه‌های آمریکایی درباره ادعای هلاکت سرکرده گروه تروریستی داعش، به سبک روسای جمهور سابق این کشور پشت تریبون قرار گرفت و با ترتیب دادن یک کنفرانس خبری در کاخ سفید به نوعی تلاش کرد خود را یک ”قهرمان» نشان دهد. شبیه آنچه که پس از به هلاکت رسیدن بن لادن در دوران باراک اوباما، ریاست جمهوری سابق آمریکا روی داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۳ ۰۷ آبان ۱۳۹۸
هدف از ایجاد القاعده و مجاهدین توسط عربستان کوتاه کردن دست روس ها از افغانستان بود سپس برای غارت گاز و منابع افغانستان و تجارت و ترانزیت مواد مخدر حملات سپتامبر توسط با تبانی عربستان انجام شد ( چون امریکا قبل سپتامبر در شرف ورشکستگی اقتصادی بود) تا اشغال و غارت افغانستان منطقی جلوه کند، پیرو آن داعش و امثال او را بوجود آورد برای توجیه حضور در سوریه و عراق و کوتاه کردن دست روس ها و سایرین به هدف غارت معادن طلا و نفتی که به تازگی کشف شده بود، حال به هدف خود رسیده و دیگر نیازی به این مقوله نیس و موقع غارتگری و سهم خواهی بدون رو توشه و ساده تر بگوییم آنها با نقشه خاورمیانه را ویران کردن تا گنج این ویرانه را تاراج کنند و این طرف خون می ریزند تا آن طرف برج بسازند و آنچه آنها را موفق نمود حماقت و خیانت و اختلافات موجود بود این هم بماند که خواب آنها درباره ایران نیز همین بود ولی تعبیر نشد و فعلا در فشار حداکثری فرو مانده!
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۰۳:۲۶ ۰۷ آبان ۱۳۹۸
اگه راست میگفتن اجساد بن لادن و بغدادی رو نشون میدادن به مردم دنیا ..و فیلم دستگیری و کشته شدنشون رو پخش میکردن ..بعد اجساد شون رو معدوم میکردن یا به دریا مینداختن ..
United States of America
ناشناس
۱۰:۳۴ ۰۶ آبان ۱۳۹۸
می‌خواسته کار نیک انجام بده .
Canada
ناشناس
۰۷:۰۶ ۰۶ آبان ۱۳۹۸
چرا هیچکدام زنده نمیمانند .انها را میکشند .چونکه میخواهند لب باز نکنند .خیلی حقایق اشکار میشه .
Iran (Islamic Republic of)
علی قربانزاده
۰۶:۱۱ ۰۶ آبان ۱۳۹۸
آفرین عمو ترامپ شیر مادرت حلالت نشون دادی آدم شجاعی هستی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۰۱ ۰۶ آبان ۱۳۹۸
اگر قبول کنیم که این بار، ترامپ راست میگوید ، خوب این نابغه ها خودشان تیر خلاص بر پیکر مزدوری زدند که خودشان بوجود آوردند !!!!!
و شاید هم انتظار جدیدی از او داشتند و او از بخشی از آن تمرّد کرده بود !!!!!
این است فرجام رفتار استکبار با مزدوران خود !!!
اگر بن سلمان ها ، آل خلیفه ها و.... بدانند !!!!
Iran (Islamic Republic of)
نظام
۰۳:۵۹ ۰۶ آبان ۱۳۹۸
ازتولید داعش چرانمیکی....از مصرف گذشته اش میگی تو هم یک اشغالی مانند او که زاده ونمک پرورده صهیون و سعود ..انگلیس بود...حالا که دستمال چرکین شده بود میگی ..توهم مثل باراک سیاه قهرمان نیستین ...قهرمان محور مقاومت و فرماندهان دلاورهستن شهدای مقاومت قهرمانن نه توی نژاد پرست.. زنبورزرد ترسو...کور خوندی رای نمیاری...بیچاره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۲ ۰۶ آبان ۱۳۹۸
تو جهنم خوش بگذره ابوبکر بغدادی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۳ ۰۶ آبان ۱۳۹۸
چوپان دروغگو هنوز زنده س!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۷ ۰۶ آبان ۱۳۹۸
کشتین‌!؟یا‌بهش‌خیانت‌کردین؟!
Germany
حسين
۰۱:۲۰ ۰۶ آبان ۱۳۹۸
يكى از مزدوراشو كشت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۸ ۰۶ آبان ۱۳۹۸
معلوم نیست به کدوم دستور امریکا عمل نکرد که تاریخ مصرفش تمام شد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۹ ۰۶ آبان ۱۳۹۸
لعنت بر ابوبکر البغدادی که عامل آمریکا بود.

البته ترامپ روزانه ده ها دروغ می گوید. چگونه می توان به حرف های ترامپ دروغگو اعتماد کرد !
Iran (Islamic Republic of)
محمد از گلستان
۱۰:۳۷ ۱۲ آبان ۱۳۹۸
باتایید گفته شما در خصوص دروغ گویی ترامپ/این حشم مثل اینکه فیلم های اکشن زیاد میبینه.بغدادی رفت داخل تونل سه تا از بچه هاش روهم با خودش برد.جلیقه انفجاری را منفجر کرد .همگی کشته شدند.تونل بر سرشان خراب شد.با ازمایش دی ان ای در 15 دقیقه معلوم شد که خودشان هستند.سوال اینست که چطور ذجه های انها را شنیده؟چطور ظرف 15 دقیقه اوار برداری کرده وازمایش دی ان ای انجام داده؟همش دروغه/دروغه/دروغه...
United States of America
ناشناس
۲۳:۳۸ ۰۵ آبان ۱۳۹۸
خودشون به وجودش آوردن و حالا براشون شده بود مهره ی سوخته به دست دیگران گرفته میشد خیلی چیزهارو آشکار میکرد ولی آمریکای لعنتی کشتش تا رابطشو با ترکیه و آمریکا رو افشا نکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۲ ۰۵ آبان ۱۳۹۸
به هر حال دوره انتخاباتیش نزدیکه و اونم که کوپونش تموم شده بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۷ ۰۵ آبان ۱۳۹۸
بمیرترامپ هرکاری کنی هیچ کس حرفت رو باور نخواهد کرد جز خائنان

منزوی داعش بدست دلاورمردان سپاه پاسداران ومقاومت تارو مار شد برو جمع کن کاسه کوزتو برو برو بمیر چشمت کورررررررررررررررررررررررر ازحسادت ایران امپراطورشد رفت تانفر آخر سربازان تروریست آمریکارا از سوریه وعراق بدرک واصل خواهدشد بدست مقاومت پوست ازسرتان خواهیم کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۱ ۰۵ آبان ۱۳۹۸
به هرحال نباید سرویس های عراقی اطلاعات را به آمریکاییها میدادن از هر جهت که محاسبه کنیم نباید افتخار کشتن این جنایتکار نصیب ترامپ و آمریکایی‌ها می شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۲ ۰۵ آبان ۱۳۹۸
تاریخ مصرف بغدادی زمانی به پایان رسید که جبهه مقاومت داعش را از هم گسیخت و آنها را تار و مار و نابود ساخت.
ترامپ بدنبال گیج کردن ملت آمریکا و گرفتن رای از لاشه ابوبکر بغدادی است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۰ ۰۵ آبان ۱۳۹۸
این هم اخر وعاقبت کسانی که با طناب پوسیده امریکا به چاه میروند...اخر وعاقبت ال سعود هم چنین است...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۷ ۰۵ آبان ۱۳۹۸
مثل روز روشنه دروغ شاخدار گفته البغدادی از همان اول تا الان دست خودشان است در ضمن اول گفت هیچ کس کمک نکرده بعد گفته کشور های زیادی کمک کرده اند. خخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۲ ۰۵ آبان ۱۳۹۸
انشاا... شاهد مرگ این اوباش ترامپ هم باشیم
Iran (Islamic Republic of)
طاهاشفیعی
۲۰:۳۹ ۰۵ آبان ۱۳۹۸
البغدادی فرزند نامشروع همین ترامپ خبیث و محصول فتنه گری رژیم جعلی صهیونیستی است...
انشاءالله که خبرنابودی رژیم جعلی صهیونیستی و شیاطین مستکبرعالم رابشنویم،تاخشنود شویم...
بغدادی،بامجاهدتهای مدافع حرم،مرده ای متحرک بود...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۱ ۰۵ آبان ۱۳۹۸
خودتون ساختین و خودتون تاختین
لعنت الله علی قوم ظالمین
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۲۰:۰۷ ۰۵ آبان ۱۳۹۸
سلام من نمیدونم اینا وقتی یکی از سرکردگان تروریستها رو که میکشن برا چی هیچوقت چیزی ازش نمیمونه که بخوان نشونش بدن ؟ اون از بن لادن اینم از بغدادی . از کجا معلوم شاید زنده باشن .
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۲:۴۶ ۰۸ آبان ۱۳۹۸
جالبترش اینکه همونجا دی ان ای شو ازمایش کردن و ثابت شده خود بغدادیه وخی عامو کمتر بلف بزن چه معلوم الان بغدادی توی کاخ سفید نباشه شامم باهاش خوردی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۶ ۰۵ آبان ۱۳۹۸
یک روزی ترامپ و نتانیاهو هم مانند بزدل ها به درک واصل خواهند گشت
Switzerland
سعید فروزان
۱۹:۵۱ ۰۵ آبان ۱۳۹۸
ترامپ هم گویا فیلمهای هالیوددی زیاد نگاه میکند
یک سناریوی درجه سه هالیوددی ،
همانطور که شکست داعش در منطقه را از آن خود میدانند ، باید هم یک جنازه بگذارند در بک تونل تا بگویند این بادادی بود و ما کشتیم مثل بن لادن ، که هیچگاه توسط اینها کشته نشد و پیدا نشد ، او در اثر بیماری فوت کرد و جنازه‌اش هم در کوههای افغانستان دفن شده
Iran (Islamic Republic of)
کربلایی محمد
۱۹:۴۴ ۰۵ آبان ۱۳۹۸
ابوبکر بغدادی دست نشانده دولت آمریکا است ابوبکر زایده همین آمریکایی است که اما آن را شیطان بزرگ نامید حالا ابوبکر بغدادی موره سوخته آمریکا است و نزدیک انتخابات آمریکا بهترین زمان برای برورداری از این موره سوخته است تا به سود ترامپ این موضوع پیش برود حالا واقعت آن است تا موره جدیدی بعد از انتخابات آمریکا به وجود آید برای مبارزه با داعش جدید برای ترامپ
Iran (Islamic Republic of)
علی قربانزاده
۰۶:۰۶ ۰۶ آبان ۱۳۹۸
خدایا طرف اصلا نمیدونه مهره چیه مینویسه موره بعد اینا نظرش رو منتشر هم میکنن
بهره برداری
واقعیت
Iran (Islamic Republic of)
کربلایی محمد
۱۹:۳۸ ۰۵ آبان ۱۳۹۸
کدامین داعش و ابوبکر بغدادی اصلی ترین داعش و مادر خانه اون همین ترامپ است تا این انسان نما است ابوبکر بغدادی و داعش است داعش واقعی همین ترامپ است
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد
۱۹:۳۵ ۰۵ آبان ۱۳۹۸
خوب بود می گفت چه کسانی اینها را بوجود آوردند وپشتیبانی کردند؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۲ ۰۵ آبان ۱۳۹۸
تو هم باید کشته شی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۹ ۰۵ آبان ۱۳۹۸
دروغ میگه بعدا خواهیم دید که بغدادی هنوز نفس می کشد و این ترامپ زوزه...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۶ ۰۵ آبان ۱۳۹۸
تاریخ مصرفش برای امریکا همانند صدام وقذافی ... تمام شده بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۴ ۰۵ آبان ۱۳۹۸
به ترامپ باید گفت داعش را شما بوجود آوردید و اکنون او را کشتید تا به دست رزمندگان اسلام نیفتد و تخلیه اطلاعاتی او شما را رسواتر از آنچه هستید نکند.
Iran (Islamic Republic of)
ایراندوست
۱۹:۱۲ ۰۵ آبان ۱۳۹۸
این امریکائی ها ی خبیث استاد در سناریو سازی اند.
گول این اقدامات نمایشی انها را نباید خورد.
معلوم است که این ترامپ زیاد فیلم های وسترن هالیوودی را نگاه میکند.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۹:۰۹ ۰۵ آبان ۱۳۹۸
خود آمریکا و صهیونیسم درستش کردن و وقتی دیگه بهش نیاز نداشتن کشتنش دقیقا مثل بن لادن ..
-
ali
۱۹:۰۴ ۰۵ آبان ۱۳۹۸
خودتون به وجود اوردین و حالاکه تاریخ مصرفش تموم شد و براتون سودی نداشت کشتینش
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۹:۰۳ ۰۵ آبان ۱۳۹۸
دقیقا روز وفات پیامبر(ص) خبر مردن این ملعون رو رسانه ای کردند
مرگ بر ترامپ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۸ ۰۵ آبان ۱۳۹۸
کشته شدن ظالم بدست ظالم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۹ ۰۵ آبان ۱۳۹۸
ترامپ نادان تو عمرا اگه صدسال سیاه اگه میتونستی ابوبکررابکشی ابوبکر کثیف را باجناق ش لو داد و تو اکنون جولان گرفتی درضمن سپاه محترم هم می توانست این موجود کثیف راترور کند ولی خوب دنبال موقیعیت ش بود اما تو ترامپ برای اینکه گوشه ای از استیضاح خودت را به فراموشی بسپاری هزینه ی به باجناق اون موجود کثیف دادین واورا به درک حاصل کردین خوب از یک نظر کار سپاه محترم را راحتر کردین ولی خوب کل جهان می دانند که داعش را سپاه محترم ایران از بین برد ترامپ نادان داری منو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۹ ۰۵ آبان ۱۳۹۸
جوک قرن خخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۰ ۰۵ آبان ۱۳۹۸
مگر امریکایی داخل تونل بودند که دیدن بغدادی گریه می کرد و جلیقه انفجاری رامنفجر کرد؟؟؟؟
بعد گفته هیچ امریکایی کشته نشد؟
مگر سگهای زبان بسته، امریکایی نبودن که بغدادی را داخل تونل دنبال کردند؟
یه بار میگن بمباران هوایی کردیم،یه بار میگن با توپخانه، خانه بغدادی را شبانه زدیم حالا که ترامپ میگه سگهایمان اون را داخل تونل دنبال کردند!
بعد هم انریکاییها با داشتن بزرگترین ارتش دنیا اینقدر بزدل هستن که از چند نفر مسلح که نه تانک دارن نه تجهیزات نظامی سنگین می ترسند که متوسل به بمباران می شوند نمی توانند آنها را محاصره و دستگیر کنند!
آخرش هم میگن جلیقه را منفجر کرد!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۸ ۰۵ آبان ۱۳۹۸
لعنت خدا بر بغدادی
Iran (Islamic Republic of)
حر انقلاب
۱۷:۵۵ ۰۵ آبان ۱۳۹۸
امکان نداره

وقتی ماریا کارتر نماینده امریکا تو سازمان حقوق بشر سازمان ملل رابط ابوبکر بغدادی بوده امکان نداره بهمین راحتی بکشنش!!!

امریکایی ها هنوز کشتن بن لادن رو اثبات نکردن !!
Iran (Islamic Republic of)
صمد.ج.ب
۱۷:۵۱ ۰۵ آبان ۱۳۹۸
قبلا نیز ادعا شده بود ابوبکر به درک واصل شده ولی بعد از دوسال مشخص گردید زنده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۴ ۰۵ آبان ۱۳۹۸
عالیییییییییییییییییی
Iran (Islamic Republic of)
علیزاده
۱۷:۴۰ ۰۵ آبان ۱۳۹۸
ترامپ غلط کرد. همین جنایتکارها خودشان داعش را به وجود اوردند و دو کشور مظلوم را ویران کردند . کودکان و مردان و زنان بی گناه را ذبح کردند . خون همه انها به گردن همین جنایتکارانی مثل ترامپ هست .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۸ ۰۵ آبان ۱۳۹۸
داعش امریکا جنایتکار بوجود اورد.
Iran (Islamic Republic of)
چ
۱۷:۳۵ ۰۵ آبان ۱۳۹۸
خوب شد
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۷:۲۹ ۰۵ آبان ۱۳۹۸
خخخخخ این میخواد رای بیاره میگه ابوبکر کشته شده
اگه جلیقه را منفجر کرده پس چجوری زار می زده و گریه میکرده
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۲:۵۲ ۰۸ آبان ۱۳۹۸
اره درست میگی چطور گریه می کرده اگه می ترسیده پس باکدوم جرات جلیه انتحاری منفجر کرده مردیکه دروغگو اول بگو برات سناریو رو درست بنویسن بعد ده چند نفر بخونن که گند نزنی بعد پشت تریبون علام کن وخود شیرینی کن ترامپ ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۹ ۰۵ آبان ۱۳۹۸
ارزش نداره مثل اسامه بن لادن میخواد توی انتخابات ازش استفاده کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۴ ۰۵ آبان ۱۳۹۸
ان شاء الله خبر مرگ خودتو واسم بیارن
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۷:۱۳ ۰۵ آبان ۱۳۹۸
این ترامپ .... عمدا روز وفات پیامبر(ص) این خبر رو اعلام کرده،خیلی نامرد و ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۰ ۰۵ آبان ۱۳۹۸
بايد تا صبح بريزيم تو خيابون و جشن بگيريم
دولت هم بايد نورافشاني راه بندازه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۸ ۰۵ آبان ۱۳۹۸
روش امریکا اینخ که خودش درست میکنه و میندازه بجون مردم با قولهای دروغ و وقتی دیگه استفاده نداره خودش نابودش میکنه و ادعای قهرمانی میکنه دنیا برای کارهای امریکا و منجمله این ارزشی قایل نمیشه
آخرین اخبار