تلاش خراسان شمالی برای میزبانی رقابت‌های جهانی کشتی

در پی استقبال پرشور مردم خراسان شمالی از دیدار نماینده این استان در لیگ برتر کشتی، استاندار رایزنی‌های خود را برای میزبانی بجنورد از مسابقات کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان آغاز کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  تیم کشتی نام آوران اترک، پنجشنبه گذشته به عنوان نخستین نماینده خراسان شمالی در لیگ برتر کشتی، در بجنورد با تیم ایران‌مال تهران رو به رو شد که اگرچه نتیجه این دیدار را ۷ بر ۳ واگذار کرد، اما میزبانی کم نقص و حضور انبوه و منظم تماشاگران بجنوردی در اولین دیدار تیم کشتی این استان، تعجب و تحسین مسئولان و دست اندرکاران کشتی ملی را برانگیخت به گونه‌ای که رئیس سازمان لیگ فدراسیون کشتی در پایان این دیدار گفت که خراسان شمالی ظرفیت برگزاری مسابقات لیگ را دارد.

عبدالمهدی نصیرزاده افزوده بود که فدراسیون کشتی آمادگی دارد تا میزبانی برگزاری مسابقات کشتی آزاد قهرمانی باشگاه‌های جهان را به بجنورد، مرکز استان خراسان شمالی واگذار کند.

محمدعلی شجاعی، استاندار خراسان شمالی، تلاش خود را برای تحقق این میزبانی آغاز کرده و در تماس با علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی، آمادگی استان متبوع خود را برای میزبانی از مسابقات جام باشگاه‌های جهان اعلام کند.

مسابقات جام باشگاه‌های جهان در رشته کشتی آزاد با حضور کشتی گیرانی از ۸ کشور مدعی در این رشته، پاییز ۹۸ برگزار می‌شود.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/ه

تلاش خراسان شمالی برای میزبانی رقابت‌های جهانی کشتی

برچسب ها: کشتی ، اخبار ورزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.