معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم عنوان کرد؛

راه اندازی تنها پارک ترافیک قم /دو پارک آموزش ترافیک به‌زودی احداث شود

ذاکریان گفت:برنامه درازمدت این است که نه تنها دو پارک آموزش ترافیک به‌زودی احداث شود که در برنامه پنج‌ساله تعداد این پارک‌ها افزایش پیدا کند و در اختیار شهروندان قرار گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،عباس ذاکریان معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم  با اشاره به اینکه امسال دو میلیارد تومان برای احداث دو پارک آموزش ترافیک در نظر گرفته شده است،گفت: جانمایی پارک‌ها انجام شده و در مرحله طراحی است که به‌محض پایان یافتن طراحی فاز دوم، اقدام به گرفتن پیمانکار و شروع به ساخت خواهد شد.

ذاکریان ادامه داد:ما از ظرفیت‌های موجود غافل نبودیم و تا زمانی که بهره‌برداری از پارک‌ها صورت گیرد، اقدام به نوسازی پارک ترافیک آموزش‌وپرورش در اردوگاه ۱۵ خرداد کردیم و نواقصی که در چراغ‌ها، آسفالت، خط‌کشی داشت برطرف کردیم و به‌طور کامل تجهیز شد.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم بیان کرد: برنامه درازمدت این است که نه تنها دو پارک آموزش ترافیک به‌زودی احداث شود که در برنامه پنج‌ساله تعداد این پارک‌ها افزایش پیدا کند و در اختیار شهروندان قرار گیرد.

ذاکریان با تأکید بر اینکه پارک آموزش ترافیک آموزش و پرورش با همکاری شهرداری در حال حاضر به‌صورت ایمن آماده بهره‌برداری شده است، تصریح کرد: از هفته آینده دانش آموزان جهت آموزش‌های ترافیکی و توسعه فرهنگ ترافیک توسط کارشناسان راهور، به این پارک اعزام خواهند شد.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم یادآور شد: آموزش مستقیم رفتار ترافیکی به کودکان و نوجوانان در محیط واقعی ترافیک، توأم با خطرات برای آن‌ها است، بنابراین بهترین روش مؤثر، آموزش‌های عملی بر اساس شبیه‌سازی یک محیط ترافیکی در پارک‌های ترافیک است.

انتهای پیام/ ح

تنها پارک ترافیک قم به‌زودی راه‌اندازی می‌شود

برچسب ها: ترافیک ، شهرداری قم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.