واگذاری ۱۵۷۰ فقره انشعاب فاضلاب به شهروندان یزدی

سرپرست شرکت آبفای استان یزد از واگذاری ۱۵۷۰ فقره انشعاب فاضلاب به شهروندان یزدی خبر داد و گفت: ۳۷ کیلومتر شبکه آب در سطح استان توسعه یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  محمد فاتحی سرپرست شرکت آبفای استان یزد  گفت: در حال حاضر یک هزار و ۴۵۸ کیلومتر شبکه فاضلاب در استان یزد ایجاد شده و یک هزار و ۵۷۰ فقره انشعاب فاضلاب در شش ماهه اول سال به شهروندان واگذار شده است.

او با اشاره به چهار هزار و ۲۳۵ فقره انشعاب آب به شهروندان یزدی، افزود: در این مدت و به منظور ارائه خدمات بهتر به شهروندان ۳۷ کیلومتر شبکه آب در سطح استان توسعه یافت.

سرپرست آب و فاضلاب شهری استان یزد ادامه داد: در شش ماهه اول امسال ۱۱ کیلومتر شبکه آبرسانی در استان اصلاح شده است.

تامین آب استان یزد همچنان با کمبود منابع 

فاتحی با بیان اینکه تامین آب در استان یزد با مشکلاتی از جمله کمبود منابع روبه‌ رو است، گفت: در شش ماهه اول امسال ۵۸ میلیون و ۴۸۶ هزار و ۴۳ متر مکعب آب در استان یزد تولید شده است.

فاتحی با اشاره به حفظ محیط زیست و بازچرخانی مجدد آب ، افزود: در طول شش ماه گذشته، ۲۹ کیلومتر شبکه فاضلاب در استان یزد توسعه یافته است.

او گفت: آبفای یزد در حال حاضر با آب انتقالی، ۱۸۶ حلقه چاه آب، پنج هزار و ۷۴۷ کیلومتر شبکه توزیع آب، ۲۸۳ هزار و ۳۰۷ متر مکعب مخزن ذخیره آب، آب شرب و بهداشت یک میلیون و ۱۷ هزار و ۶۲۶ نفر در استان را تامین و توزیع می‌کند.

سرپرست آب و فاضلاب شهری استان یزد تعویض کنتور‌های خراب را یکی دیگر از اقدامات مهم به منظور مدیریت مصرف آب دانست و افزود: در طول شش ماه گذشته، یک هزار و ۷۹۳ فقره کنتور خراب در سطح استان یزد تعویض شده است.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: کم آبی ، خشکسالی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.