بسته اخبار حوادث قزوین امروز ششم آبان ۹۸؛

توقیف زانتیا با ۴ کیلوگرم ماده روانگردان شیشه/ کشف لوازم خانگی قاچاق / دستگیری دو سارق

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز ششم آبان ماه سال ۹۸ را می‌توانید در بسته خبری بخوانید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: ماموران پلیس مبارز با موادمخدر استان حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور قزوین –زنجان به یک دستگاه خودروی زانتیا مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

سردار حاجیان افزود: ماموران در بازرسی دقیق از خودرو ۴ کیلوگرم ماده مخدر شیشه کشف کردند.

او اضافه کرد: در این رابطه یک قاچاقچی که قصد داشت این مواد را به استان‌های شمالی کشور منتقل کند دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

*دستگیری سارق خودرو در بوئین زهرا

سرپرست فرمانده انتظامی شهرستان بویین زهرا گفت: درپی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ درباره عبور یک دستگاه خودرو سمند دارای سابقه سرقت در محور اشتهارد –بویین زهرا، بلافاصله ماموران انتظامی در محور ترانزیت مسقرشدند.

سرهنگ رشید تبار افزود: ماموران کلانتری ۱۱ پاسداران حین کنترل محورخودرو مورد نظر را متوقف کردند ودر بررسی ماموران مشخص شد خودرو دارای سابقه سرقت از کرمانشاه است.

او اضافه کرد: ماموران بلافاصله راننده وسرنشین را دستگیر کردند.

*دستگیری سارق مغازه با ۴ فقره سرقت در تاکستان

فرمانده انتظامی تاکستان گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از مغازه‌های این شهرستان، ماموران انتظامی کلانتری ۱۲ با انجام اقدامات اطلاعاتی و تقویت گشت‌های انتظامی موفق به شناسایی سارق سابقه دار شدند.

سرهنگ کوروش عزیزی افزود: ماموران پس از شناسایی متهم، او را حین سرقت از یک باب واحد صنفی در تاکستان دستگیر کردند.

سرهنگ عزیزی گفت: متهم که از سارقان سابقه دار است در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس به ۴ فقره سرقت مغازه اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

*کشف کالای قاچاق به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال در شهرستان البرز

فرمانده انتظامی شهرستان البرز گفت: عوامل یگان امداد شهرستان حین گشت زنی در عوارضی آزاد راه قزوین- کرج به سه دستگاه خودروی سواری مشکوک شدند و در بازرسی از آن‌ها  لوازم خانگی قاچاق از قبیل ۲ دستگاه ماشین لباس شوئی و ۶ دستگاه تلویزیون به ارزش تقریبی ۵۰۰ میلیون ریال کشف کردند.

سرهنگ بهرام منصوری افزود: دراین رابطه ۳ نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان معرفی شدند.

انتهای پیام/ک

 

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار