همایش گام دوم انقلاب در دانشگاه فنی و حرفه‌ای برگزار می‌شود

معاون فرهنگی دانشگاه فنی و حرفه‌ای از برگزاری همایشی در راستای گام دوم انقلاب در این دانشگاه خبر داد.

همایش گام دوم انقلاب در دانشگاه فنی و حرفه‌ای برگزار می‌شودبه گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا مهدی معاون فرهنگی دانشگاه فنی و حرفه‌ای، گفت: در راستای گام دوم انقلاب همایشی در بهمن ماه سال جاری برگزار خواهیم کرد.
 
او ادامه داد: این همایش در دو بخش استادان و کارکنان و دانشجویان و دانش آموختگان برگزار می‌شود که با مشارکت تمامی دانشکده‌ها و آموزشکده‌های این دانشگاه است.
 
معاون فرهنگی دانشگاه فنی و حرفه‌ای افزود: این همایش بر چند محورهای  اصلی ۱- مبانی فکری مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب، ۲- آینده جمهوری اسلامی در هندسه گام دوم انقلاب، ۳- دستاورد‌های انقلاب اسلامی بر مبنای گام دوم انقلاب، ۴- چالش‌ها و فرصت‌های جمهوری اسلامی بر مبنای گام دوم انقلاب، ۵- جوانان و دانشگاهیان فراز جمهوری اسلامی بر مبنای گام دوم انقلاب استوار است.
 
مهدی گفت: هدف اصلی برگزاری این همایش هم اندیشی و تولید فکر و خلق دانش برای طراحی‌های راهبردی کلان دانشگاه فنی و حرفه‌ای است.
 
او ادامه داد: ما برای این دانشگاه برنامه‌ای ۴۰ ساله داریم تا این دانشگاه در مسیری همیشه هموار گام بردارد و به اهداف خود نزدیک شود.
 
معاون فرهنگی دانشگاه فنی و حرفه‌ای افزود: برای برگزاری این همایش استان قم به عنوان دبیرخانه مرکزی انتخاب شده است که نتیجه همه این برنامه‌ها در استان قم برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام/

برگزاری همایش گام دوم انقلاب در دانشگاه فنی و  حرفه ای

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار