مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان:

۶ هزار مسافر از استان سمنان به سمت مشهد مقدس جابه‌جا شدند

احسان منصور کیایی بابیان اینکه در ایام پایانی ماه صفر ۱۹۵سرویس از استان سمنان به سمت مشهد انجام شد گفت: تاکنون شش هزار مسافر از استان به مشهد جابه‌جا شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، احسان منصور کیایی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان با بیان اینکه طی تعطیلات پایانی ماه صفر و ازدحام مسافران در مشهد مقدس، تاکنون با استفاده از ناوگان مسافری جاده‌ای ۱۹۵ سرویس از استان به مشهد مقدس برای ارائه خدمات حمل‌ونقلی و جابجایی زائران صورت گرفته است گفت : در این راستا بالغ‌بر شش هزار زائر با این وسایل از استان سمنان به مشهد جابجا شدند.

او با بیان اینکه هشت تیم کنترل و نظارت جاده‌ای این اداره کل در محور‌های مواصلاتی استان سمنان بر عبور و مرور و آرام‌سازی ترافیک با پلیس‌راه استان همکاری لازم رادارند، افزود: با توجه به شرایط جوی استان گشت‌های راهداری و راهدارخانه‌ها آماده ارائه خدمات لازم خواهند بود.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان بابیان اینکه مجتمع‌های خدماتی رفاهی استان برای ارائه خدمات به زائران حرم مطهر رضوی آمادگی کامل را دارد، ابراز داشت: مجتمع‌های خدماتی رفاهی یکی از عناصر مهم جاده‌ای که می‌تواند نقش بسزایی در بهبود رفتار رانندگان و رفع خستگی و درنهایت ارتقای ایمنی جاده‌ای داشته باشد.

منصور کیایی در ادامه تصریح کرد: از تمامی مسافران و رانندگان عبوری از استان سمنان تقاضا می‌شود به‌منظور رفع خستگی و خواب‌آلودگی بعد از هر دو ساعت رانندگی حتماً در مکانی امن حداقل به مدت ۱۵ دقیقه استراحت کنند.

او ضمن بیان اینکه راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با بهره‌مندی از تمامی امکانات در بخش‌های حمل‌ونقل و راهداری با مشارکت گسترده شاغلان حمل‌ونقل جاده‌ای استان در خدمت زائران بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) است، افزود: مسافران محترم می‌توانند هرگونه شکایت خود را از طریق سامانه ۱۴۱ به اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اطلاع دهند تا موضوع مورد رسیدگی واقع شود.

انتهای پیام / ر

۱۹۵ سرویس از استان سمنان به سمت مشهد انجام شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار