بیرانوند: می‌خواهیم عدالت را بین وزنه‌برداران رعایت کنیم

دبیر فدراسیون وزنه‌برداری درباره رقابت‌های گزینشی المپیک توضیحاتی ارائه داد.

بیرانوند:‌ می‌خواهیم عدالت را بین وزنه‌برداران رعایت کنیمبه گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، محسن بیرانوند، دبیر فدراسیون وزنه برداری درباره آخرین وضعیت ملی پوشان کشورمان در رقابت‌های انتخابی المپیک اظهار کرد: سهراب مرادی و کیانوش رستمی در رقابت‌های سوئیس شرکت کردند‌ که البته رستمی بابت این مسابقات، امتیازی برای المپیک کسب نکرد و فقط در این بازی‌ها حضور داشت.

او ادامه داد: اما سهراب، امتیاز به دست آورد. هر چند که امتیازات مرادی نیز زیاد نبود. چرا که بعد از آن آسیب دیدگی‌هایی که داشت، رکورد مجموع ۲۰۰ کیلوگرم را به ثبت رساند. در ادامه باید ببینیم که در ۶ ماهه آینده چه امتیازاتی کسب می‌شود و آن موقع می‌توان تصمیم گرفت که چه کسی می‌تواند راهی المپیک شود.


بیشتر بخوانید: اگر از حضورم در المپیک جلوگیری شود، احتمال هر اتفاقی وجود دارد/ فدراسیون باید در اعزام من حرفه‌ای‌تر عمل کند


دبیر فدراسیون وزنه برداری درباره حضور نداشتن رستمی در بازی‌های پرو تصریح کرد: چون مصافت پرو تا ایران زیاد بود و فرصت برای حضور رستمی در دیگر بازی‌ها وجود دارد، او امروز از حضور در پرو انصراف داد و در دیگر رقابت‌های گزینشی المپیک شرکت می‌کند. او می‌تواند در رقابت‌های جام فجر، غرب آسیا و یا قطر کاپ شرکت کند. در بازه دوم، رقابت‌های کمی وجود داشت، اما در بازه سوم رقابت‌های زیای وجود دارد. او می‌خواهد زمانی که به اوج آمادگی رسید، در دیگر رقابت‌های گزینشی المپیک شرکت کند.

بیرانوند درخصوص تعداد رقابت‌های گزینشی در بازه سوم و تعداد سهمیه وزنه برداری ایران در توکیو ۲۰۲۰ خاطر نشان کرد: ایران ۲ سهمیه در المپیک دارد و ۲ نفر به ژاپن اعزام می‌شوند. سهمیه‌های ما نه کم و نه زیاد خواهد شد. سرمربی تیم ملی هم ۵ رقابت گزینشی را در بازه سوم در نظر دارد و خودش تشخیص می‌دهد که در کدام رقابت، کدام وزنه بردار شرکت کند. به شکلی که عدالت برای همه رعایت شود و بتوانند امتیازات لازم را کسب کنند.


بیشتر بخوانید: حضور ماموران وادا در تمرین تیم ملی وزنه برداری/ سهراب تست دوپینگ می‌دهد


انتهای پیام/

آخرین اخبار از وزنه‌برداری ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار