شهردار منطقه دو قم مطرح کرد؛

بیش از ۵۰ میلیارد تومان برای تملک زیرگذر بلوار جمهوری اسلامی پیش‌بینی می شود

رحیمی گفت: صرف بیش از ۵۰ میلیارد تومان برای تملک زیرگذر بلوار جمهوری اسلامی در نظر گرفته شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، رضا رحیمی شهردار منطقه دو قم، یکی از اقدامات مهم منطقه دو را بازگشایی بلوار جمهوری اسلامی تا میدان امام حسین (ع) دانست و گفت: فاز دوم پروژه آغاز شده که باید در آن ۷۸ پلاک باید تملک شود.

او با تاکید بر اینکه تاکنون بیش از ۲۰ پلاک معارض ادامه بلوار جمهوری اسلامی تملک و تخریب شده است، افزود: مابقی تملکات این پروژه نیز با عزم ویژه شهرداری منطقه در حال انجام است تا بتوانیم مسیر را بازگشایی کرده و در اختیار مردم قرار دهیم.

رحیمی به پروژه زیرگذر بلوار جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: این پروژه یکی از پروژه‌های کلان شهرداری است که به طول یک کیلومتر از میدان امام حسین (ع) تا بلوار یادگار امام بوده و در حال حاضر در مرحله تیرگذاری در خیابان نور شرقی است.

او اجرای این پروژه در محدوده بافت فرسوده و پر تراکم منطقه دو را دلیلی بر منحصر بفرد بودن آن در شهر عنوان کرد و افزود: این پروژه به صورت همزمان تملک و عملیات عمرانی در حال اجرا است و به همین خاطر کار شهرداری و مسؤولیت تیم مدیریت شهری بیشتر شده است تا شاهد کندی در روند پروژه نباشیم.

شهردار منطقه دو قم عنوان کرد: بین ۵۰ تا ۶۰ میلیارد تومان پیش‌بینی تملکات پروژه زیرگذر بلوار جمهوری اسلامی صورت گرفته است.

رحیمی گفت: این بلوار نهایتا به کمربندی امام علی (ع) متصل خواهد شد و رینگ دوم ترافیکی شهر را تکمیل خواهد کرد و احداث زیرگذر در راستای تسهیل دسترسی است.

انتهای پیام/الف

پیش‌بینی صرف بیش از ۵۰ میلیارد تومان برای تملک زیرگذر بلوار جمهوری اسلامی

برچسب ها: شهردار ، شهرسازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار