معرفی فرمانداران ۷ شهرستان جدید فارس

معاون استانداری فارس گفت: جوانان و بانوان توانمند، در اولویت انتخاب برای فرمانداری شهرستان‌های جدید در فارس هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس با اشاره به مصوبه دهم مهرماه گذشته هیات دولت مبنی بر تشکیل ۷ شهرستان جدید فارس، گفت: به زودی با انتصاب هفت سرپرست برای فرمانداری شهرستان‌های تازه تاسیس مصوبه دولت اجرایی می‌شود.

عبدالرضا قاسمپور افزود: رویکرد استانداری فارس در انتصاب فرمانداران و بخشداران در شهرستان‌های جدید، استفاده از ظرفیت جوانان و بانوان، برخورداری افراد از سلامت کاری، توانمندی افراد و همراه بودن آنان با سیاست‌ها و برنامه‌های دولت تدبیر و امید است.

وی گفت: سرپرستان هفت فرمانداری شهرستان‌های بیضا، اوز، سرچهان، زرقان، خفر، بختگان و کوه چنار پس از انتصاب موظف خواهند بود تا پیگیر استقرار بخشداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی در شهرستان و حل مسائل و مشکلات مردم باشند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار فارس گفت: در تشکیل شهرستان‌های جدید در استان فارس به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده است تا از ظرفیت نیروی انسانی موجود استفاده شود.

هیات دولت دهم مهر امسال با تشکیل هفت شهرستان جدید و ارتقای فرمانداری شهرستان‌های مرودشت و کازرون به فرمانداری ویژه موافقت کرد که این مصوبه دوشنبه ۱۵ مهر ۹۸ از سوی معاون اول رییس جمهوری برای اجرا به وزارت کشور ابلاغ شد.

براساس تصمیم هیات دولت، بخش‌های زرقان، بیضا، اوز، سرچهان، خفر، آباده‌طشک و قائمیه به شهرستان ارتقا یافتند.

نام پنج شهرستان جدید همنام بخش قبلی است و در این میان، نام آباده‌طشک به بختگان و چنارشاهیجان به کوه‌چنار تغییر کرد.
انتهای پیام/م

معرفی فرمانداران ۷ شهرستان جدید فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۱۸:۱۲ ۰۷ آبان ۱۳۹۸
درعجبم به جه منظور سرچهان شهرستان شد.آقا نماینده کجایی/بوانات نابود شد
آخرین اخبار