سند دیگری از فساد اخلاقی مزدوران رژیم آل‌خلیفه/ زن بحرینی: هنگام بازجویی به من تجاوز شد

یک شهروند زن بحرینی که چندی پیش توسط مزدوران رژیم آل‌خلیفه بازداشت شده بود، از شرایط بد زندان‌های این رژیم سخن گفت.

سند دیگری از فساد اخلاقی مزدوران رژیم آل‌خلیفه/ زن بحرینی: هنگام بازجویی به من تجاوز شدبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی اللؤلؤه، یک زن بحرینی که به تازگی از زندان‌های رژیم بحرین آزاد شده است، گفت: در زمان بازجویی مورد تجاوز جنسی قرار گرفتم و بازجویان من و فرزندانم را به قتل تهدید می‌کردند.

بر اساس این گزارش، «نجاح یوسف» شهروند زن بحرینی است که در زندان‌های بحرین بازداشت بود. وی در اولین مصاحبه‌ای که پس از آزادی با روزنامه ایندیپندنت داشت از مشکلات و درد و رنج‌هایی که در زندان تحمل می‌کرد، خبر داد. وی در معرض بد رفتاری و بی احترامی بازجویان قرار گرفته است.

نجاح یوسف کارمند یکی از ادارات دولتی بحرین بود که به دلیل انتقاد از مسابقات فرمول یک از کار برکنار و بازداشت شد. این شهروند زن بحرینی ساعت‌های بسیار سختی را که در زندان شکنجه می‌شد، شرح داد و گفت: در عملیات بازجویی مورد تجاوز، بی احترامی و توهین قرار گرفته است.

وی افزود نیرو‌های امنیتی علاوه بر تجاوز من و فرزندانم را به قتل تهدید کردند.

نجاح یوسف از مسئولان برگزاری مسابقات فرمول یک، خواست به بدرفتار‌هایی که با وی شده است، اعتراف کنند و از «لوییس همیلتون» ورزشکار انگلیسی خواست تحقیقاتی را در این زمینه انجام دهد.

روزنامه ایندیپندنت با مسئولان برگزاری مسابقات فرمول یک، تماس گرفت تا در این باره تحقیقاتی انجام دهد؛ اما پاسخی که از این مسئولان دریافت کرد، متهم کردن نجاح یوسف به رفتار‌های خشونت آمیز و نقض حقوق بشر بود.

نجاح یوسف در پیامی در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: مرا کوچک شمردند و تضعیف کردند و انسانیت و کرامت مرا زیر پا گذاشتند من برای آن‌ها هیچ ارزشی نداشتم آن‌ها (بازجویان) با فریاد‌هایی که در آن سالن‌های بسیار بد می‌شنیدند احساس پیروزی می‌کردند.

انتهای پیام/

برچسب ها: بحرین ، فساد اخلاقی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار