مدیرعامل شهر جدید پردیس خبر داد:

راه اندازی بورس مسکن مهر پردیس تا ۲ ماه آینده/ حذف دلالان و نقل و انتقال واحد‌های مسکونی در فضای شفاف

هدایت گفت: بورس مسکن مهر با هدف کوتاه شدن دست دلالان در شهر پردیس تا ۲ ماه آینده راه اندازی می شود.

راه اندازی بورس مسکن مهر پردیس تا ۲ ماه آینده/ حذف دلالان و نقل و انتقال واحد‌های مسکونی در فضای شفافبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مدیرعامل شهر جدید پردیس، از راه اندازی بورس مسکن مهر تا دو ماه آینده، با هدف شفافیت در معاملات مسکن و کوتاه شدن دست دلالان در این شهر جدید خبر داد.

مهدی هدایت، گفت: برای ایجاد یک فضای شفاف بین مالک و خریدار، ارائه اطلاعات واقعی به مالک و همچنین جلوگیری از ایجاد پرونده‌های حقوقی که متاسفانه در شهر جدید پردیس تعداد آن‌ها کم نیست، بحث بورس مسکن مهر را ایجاده کرده ایم تا در فرآیند خرید و فروش واحد‌های مسکونی با نظارت مجموعه شرکت عمران، مالک به حقوق واقعی خود دست پیدا کند و خریدار نیز واحدی را خریداری کند که اشکالات حقوقی نداشته باشد.

وی افزود: بورس مسکن با نظارت مجموعه وزارت راه و شهرسازی و همچنین حضور اتحادیه مسکن پردیس، باعث می‌شود که نقل و انتقال واحد‌های مسکونی در یک فضای بسیار شفاف انجام شود.


بیشتر بخوانیدساخت سه هزار واحد مسکن مهر در استان تا پایان سال ۹۸


 هدایت اضافه کرد: با توجه به اینکه برخی از واحد‌های مسکونی با حکم مرجع قضایی توقیف شده اند و به دلیل نبود تعهد و پایبندی دلالان سرپایی در خرید و فروش واحد‌های مسکونی، شاهد اتفاقاتی و آسیب‌هایی هستیم که توسط دلالان صورت می‌گیرد.

وی گفت: پیش بینی می‌کنیم این بورس را تا دو ماه آینده و پس از کسب مجوز‌های در شهر جدید پردیس راه اندازی کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: مسکن ، اخبار اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار