آیت‌الله سعیدی:

ضرورت ساماندهی ورودی‌های قم / آشوب ها در عراق نشانه عصبانیت دشمن از حماسه اربعین است

تولیت آستان مقدس بانوی کرامت(س) گفت:باید ساماندهی ورودی‌های شهر مقدس قم در دستور کار مسئولان استانی باشد.

ضرورت ساماندهی ورودی‌های قم / رخدادهای اخیر عراق نشانه عصبانیت دشمن از حماسه اربعین استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، آیت‌الله سید محمد سعیدی،تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت (س) شامگاه چهارشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان قم که در سالن جلسات پژوهشکده علامه طباطبایی (ره) برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: قم در ابتدای پدید آمدن انقلاب نقش مهم و اساسی داشته و در استمرار این انقلاب نیز نقش‌های مهمی را ایفا خواهد کرد به همین علت وضعیت فرهنگی قم از اهمیت بسیاری برخودار است.

او از روز ۱۳ آبان به‌عنوان روز ملی استکبارستیزی یاد کرد و گفت: روحیه استکبارستیزی ایران اسلامی باید با نگاه واحد مسئولان و پیروی از اهداف کلان نظام و منویات رهبری در راهپیمایی ۱۳ آبان تجلی پیدا کند.

تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت (س) با بیان اینکه ورودی‌های قم از وضعیت ظاهری مطلوبی برخودار نیست، عنوان کرد: با توجه به اینکه ورودی‌های هر شهر بیشتر مورد توجه مسافران قرار می‌گیرد ساماندهی ورودی‌های قم باید در دستور کار مسئولان قمی باشد.

آیت الله سعیدی از رخ‌داد‌های اخیر کشور عراق یاد کرد و گفت: این آشوب‌ها نشان از عصبانیت دشمن از عظمت حماسه اربعین حسینی است و به ما یادآوری می‌کند که دشمنان همچنان به دنبال تکرار این حوادث در ایران نیز هستند.

انتهای پیام/ش

سخنان آیت الله سعیدی در نشست شورای فرهنگ عمومی قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.