پول‌های سعودی در کف خیابان‌های عراق + فیلم

اخیرا ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده است که در آن یک دختر به راکبان موتور‌هایی که در نزدیکی میدان التحریر حضور دارند پول می‌دهد و می‌گوید:پول بنزین‌تان است!

پول‌های سعودی در کف خیابان‌های عراق +فیلم

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به تازگی ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده است که بار دیگر دست‌های پشت پرده و آشوبگران فتنه این روزهای عراق را رسوا می‌کند، کسانی که با صرف پول های کثیف عربستان سعودی در منطقه به دنبال ایجاد تنش در میان کشورهای جبهه مقاوت هستند.

در این ویدئو که بازتاب گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی و برخی رسانه‌های بین‌المللی داشته یک دختر جوان  به صاحبان موتورهای سه چرخه که در نزدیکی میدان التحریر و مرکز اعتراضات و درگیری‌های عراق حضور دارند پول می‌دهد و به آن‌ها می‌گوید: پول بنزین‌تان است!

در ادامه می توانید ویدئوی مربوطه را مشاهده کنید:

گفتنی است، تظاهرات‌ مردمی در استان‌های جنوبی و مرکزی عراق که از دو هفته پیش در اعتراض به سوء خدمات‌رسانی، فساد اداری و دولتی، کمبود آب و برق و نرخ بالای بیکاری آغاز شده، تا به امروز ادامه پیدا کرده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: عراق ، عربستان سعودی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۹ ۰۹ آبان ۱۳۹۸
بالاخره آمدن وشلوغ کردن ،باعث صرف زمان وکالری میشه! خرج داره ...ولی خوب اصلاً ارزش وطن فروشی رونداره! مردم عراق ولبنان و.. این آگاهی رودارندکه فقط درجهت آبادی وصلح وامنیت کشورشون پیش برند اگه هرکشوری/حکومتی ادعای کمک روداره بسم الله، وگرنه چپاول وجنگ وناامنی روهیچ آدم عاقلی قبول نداره..
آخرین اخبار