بیرانوند: دوست داشتم جشن قهرمانی با ۳ امتیاز مقابل ماشین سازی همراه شود/ جایزه نقره‌ای بهترین هدیه عمرم بود/ به علیپور گفتم پنالتی نزند

دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: پس از پایان بازی نمی‌خواستم در جشن قهرمانی شرکت کنم، زیرا شرمنده هواداران بودم و دوست داشتم با پیروزی در این بازی آن‌ها را خوشحال کنیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس تهران پس از بازی برابر ماشین سازی تبریز اظهار داشت: پیش از هر چیزی از هواداران معذرت خواهی می‌کنم، زیرا روز تلخی برای آن‌ها رقم خورد. هرچند در پایان بازی امروز توانستیم قهرمانی سوپرجام فصل گذشته را جشن بگیریم، اما واقعا برای هواداران نتیجه خوبی به دست نیامد. پس از پایان بازی خودم هم دلم نمی‌خواست در جشن قهرمانی شرکت کنم، زیرا   شرمنده هواداران بودم و دوست داشتم با پیروزی در این بازی آن‌ها را خوشحال کنیم، اما نشد.  

بیرانوند در ادامه گفت: بازی خوبی بود، اما نتوانستیم از موقعیت‌هایی که داشتیم به خوبی استفاده کنیم. در وقت‌های اضافه نیمه دوم پنالتی گرفتیم، اما گل نشد. همه دوست داشتند در بازی برابر ماشین سازی اتفاق بزرگی بیفتد تا علاوه بر خوشحالی بابت ۳ امتیاز این بازی، جشن قهرمانی را برگزار کنیم.


بیشتر بخوانید: خطیبی: پرسپولیس یک موقعیت خطرناک هم نداشت/ آیا من مقصر گل نشدن پنالتی پرسپولیس هستم؟


دروازه بان پرسپولیس در خصوص پنالتی از دست  رفته این تیم و شعار‌های هواداران علیه علی علیپور عنوان کرد: با علیپور صحبت کردم و به او گفتم پنالتی را نزند. از او خواستم بگذارد ترابی پنالتی را بزند، اما به من گفت ترابی بیرون رفته است. حتی پیش کالدرون هم رفتم و به او گفتم اجازه بدهد کسی غیر از علیپور پنالتی را بزند، زیرا او فشار زیادی را تحمل می‌کند. به هر حال علیپور خیلی دوست دارد آقای گل شود و از هواداران خواهش می‌کنم از او حمایت کنند. یک سری از هواداران به پیروانی می‌گفتند به مهاجم نیاز داریم و به نظر من در این موقعیت چنین حرف‌هایی درست نیست، زیرا ۶ بازی تا پایان نیم فصل اول باقی مانده و در چنین موقعیتی هیچ مهاجم خوبی نمی‌توانیم بگیریم که به ما کمک کند.  

او افزود: این که روحیه علیپور خراب شود، هم به ضرر او و هم به ضرر بقیه اعضای تیم تمام می‌شود. اگر بازیکنی مانند علی علیپور نتواند در بازی‌های آینده گلزنی کند به ضرر پرسپولیس تمام می‌شود و از بقیه مدعیان عقب می‌افتیم. امیدوارم که علیپور همه چیز را فراموش کند و ار هوادارا هم خواهش می‌کنم که او را حمایت کنند. بازیکنی مانند علیپور به تنهایی خیلی از بازی‌ها را در آورده و در حال حاضر بهترین گلزن پرسپولیس در لیگ برتر است. مسلما نباید به خاطر از دست رفتن یک ضربه پنالتی او این گونه زیر فشار برود و در ادامه راه باید از او حمایت شود.


بیشتر بخوانید: مراسم اهدای سوپرجام به تیم فوتبال پرسپولیس برگزار شد/ علیپور غایب بزرگ!


بیرانوند در ادامه گفت: طارمی ۲ فصل آقای گل لیگ برتر  شده بود و در یک بازی موقعیت از دست داد که هواداران بر علیه او شعار دادند و او خیلی ناراحت شد و پس از بازی در رختکن گریه کرد. امیدوارم چنین اتفاقی برای هیچ بازیکنی نیفتد، به ویژه بازیکنان استقلال و پرسپولیس، زیرا آن‌ها احساسی‌تر هستند و اگر قرار باشد روحیه بازیکنان خراب شود، مسلما هیچ کمکی به تیم نمی‌شود.  

 دروازه بان پرسپولیس درباره  کسب جایزه نقره‌ای آسیا و این که گفته می‌شود اگر در مراسم شرکت می‌کرد جایزه طلایی را کسب می‌کرد  گفت:  کسب این جایزه را به مردم ایران تبریک می‌گویم، زیرا نماینده آن‌ها بودم و حاصل کار‌های خیری بود که مردم ایران انجام دادند و در این راه به من اعتماد کردند. من تنها لوازمی که مردم به سیل زدگان و زلزله اهدا کرده بودند، را به دستشان رساندم. خیلی خوشحالم از بابت کسب این جایزه، زیرا یکی از بهترین و مهم‌ترین جوایزی بود که در عمرم گرفتم. اگر می‌رفتم احتمالا جایزه طلایی را می‌گرفتم، اما به خاطر بازی با ماشین سازی تبریز به این مراسم نرفتم و با مشورت‌هایی که با کالدرون انجام دادم تصمیم گرفتم بمانم و به تیمم کمک کنم.


بیشتر بخوانید: کالدرون در آستانه محرومیت


او در پاسخ به این که آیا بهتر نبود جام در ابتدای بازی به پرسپولیس اهدا نی شد گفت: به اعتقاد من تصمیم درستی نبود که پس از بازی جشن قهرمانی ما برگزار شود. اگر می‌باختیم هیچکس در جشن قهرمانی شرکت نمی‌کرد. همه دیدند که بازیکنانی که در مراسم شرکت کردند چقدر ناراحت بودند، زیرا وقتی در کورس قهرمانی چنین اتفاقی رخ می‌دهد، واقعا ناراحت کننده است و علیپور و خلیل زاده در مراسم شرکت نکردند. از طرف دیگر در ابتدای بازی هواداران زیادی بودند، اما پس از اتمام بازی خیلی‌ها رفتند و در ورزشگاه خالی از تماشاگر جام گرفتیم.

بیرانوند در خصوص شرایط مالی پرسپولیس گفت:خوشبختانه از زمانی که انصاری فرد آمده اتفاقات خیلی خوبی رخ داده که در تاریخ پرسپولیس و حتی لیگ برتر بی سابقه است. مسئولان باشگاه با یک حامی مالی خیلی قوی مذاکراتی انجام دادند و فکر می‌کنم تاکنون توافق نهایی حاصل شده و ظرف ۱، ۲ روز آینده رسانه‌ای خواهند شد. در آینده اتفاقات خیلی خوبی در آسیا رخ خواهد داد و حامی مالی جدید کمک می‌کند، بازیکنان بزرگ و خوبی جذب کنیم.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار