معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام خبر داد;

کمک رسانی به بیماران خاص در ایلام

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام گفت: برای کمک رسانی بیشتر به بیماران خاص باید آن‌ها را با خیرین خارج از استان ارتباط دهیم.

کمک رسانی بیشتر به بیماران خاص در ایلامبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ;محمد نوذری معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام بر لزوم همکاری دستگاه‌های اجرایی ایلام برای کمک به بیماران خاص تاکید کرد.

 او در جلسه بیماران خاص استان ایلام گفت: برای کمک به بیماران خاص اطلاع رسانی لازم توسط دستگاه‌ها و اصحاب رسانه انجام شود.

نوذری اظهار کرد: به تمامی دستگاه‌های اجرایی اعلام شود که یک حساب متمرکز را برای این برنامه معرفی کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام ادامه داد: کمک به بیماران خاص در راستای رفع مشکلات آن‌ها کار ارزشمندی است و امیدواریم بتوانیم این برنامه رها مدیریت کنیم.

او به ایجاد دف اتر تسهیل گری با هدف ارتباط بین مردم حاشیه نشین با مدیران استانداری اشاره کرد وعنوان کرد: از طریق این دفاتر نیاز‌های اقتصادی، درمانی و دیگر مشکلات را شناسایی کنیم و در صدد برطرف کردن آن‌ها باشیم.

نوذری تصریح کرد: برای کمک رسانی بیشتر به بیماران خاص باید آن‌ها را با خیرین خارج از استان ارتباط دهیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام  به تعداد زیاد سازمان‌های مردم نهاد اشاره کرد  و افزود: سازمان‌های مردم نهاد از لحاظ کمی بسیار زیاد هستند و حدودد ۵۰۰ سازمان مردم نهاد فعال هستند.

نوذری  گفت:، اما این سازمان‌ها از لحاظ مالی بسیار ضعیف هستند که از نشانه‌های یک کشور قدرتمند ارتباط با این سازمان‌ها است.

او  در پایان یاداور شد: باید امکانات سخت افزاری را افزایش دهیم و برای درمان این عزیزان کمک‌های خیرین را نیز جذب کنیم.

انتهای پیام/با

لزوم همکاری دستگاه‌های اجرایی ایلام برای کمک به بیماران خاص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.