عملکرد قدرتمند باطری G8X ال‌جی در آزمایش‌ها

شرکت ال‌جی در آزمایش‌ها نشان داد که G8X یک باطری بسیار قدرتمند دارد.

عملکرد قدرتمند باطری G8X ال‌جی در آزمایش‌هابه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ممکن است گوشی G8X ال‌جی برای خود یک گوشی انقلابی نباشد، اما این گوشی با دو نمایشگر به بازار خواهد آمد که یک گزینه مناسب در زمینه گوشی‌های هوشمند با دو صفحه نمایش خواهد بود که هیچ مشکلی از مشکلات گوشی‌های هوشمند تاشوی قبل از خود را هم ندارد. با این وجود، G8X ال‌جی یک گوشی پرچمدار به حساب می‌آید که دارای یک باطری بزرگ با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت هم است و آزمایش‌های انجام شده روی این باطری نشان می‌دهد که این باطری نسبت به بسیاری از گوشی‌ها عملکرد بهتری خواهد داشت و مدت زمان بیشتری روشن خواهد ماند.

ال‌جی G8X در زمینه آزمایش هنگام وبگردی خود را نشان داد. این آزمایش با باز کردن چند صفحه وب به صورت همزمان انجام شد. با تمام شدن شارژ این گوشی، مشخص شد که G8X می‌تواند در این حالت نزدیک به ۱۱ ساعت روشن بماند. این میزان تنها کمی از Galaxy Note 10 Plus و iPhone 11 Pro Max کمتر است. پرچمدار اپل در این آزمایش، ۱۲ ساعت و ۵۳ دقیقه و +Galaxy Note 10 به مدت ۱۱ ساعت و ۳۷ دقیقه روشن ماندند.


بیشتر بخوانید: رونمایی از دو گوشی ارزان قیمت ال‌جی


پس از گذشت G8X ال‌جی از این آزمایش نوبت به استریم ویدیو در یوتیوب و بازی‌های سه بعدی شد که در این مرحله هم خود را نشان داد. این گوشی هوشمند در آزمایش‌های ذکر شده توانست نسبت به دیگر گوشی‌های پرچمدار بهترین عملکرد را از خود نشان دهد و نسبت به دیگر گوشی‌ها بیشتر روشن ماند. G8X در حالت استریم ویدئو در برنامه یوتیوب به مدت ۱۱ ساعت و ۱۰ دقیقه روشن ماند و این مدت زمان برای یک گوشی در حالتی که هم از دیتا استفاده می‌کند و ویدئو پخش می‌کند بسیار تأثیرگذار است. این گوشی همچنین در زمان انجام بازی سه بعدی هم نمایش چشمگیری داشت و در این حالت به مدت ۸ ساعت و ۶ دقیقه روشن ماند. این میزان عمر باطری حتی از گوشی‌های پرچمدار شرکت سامسونگ و اپل هم بیشتر است.

آزمایش آخری که G8X از آن سربلند بیرون آمد، آزمایش باطری آن در زمان استفاده چندرسانه‌ای بود. در این آزمایش، این گوشی به صورت همزمان هم برای مرور در اینترنت مورد استفاده قرار گرفت، در حال استریم ویدیو در یوتیوب بود و برای بازی سه بعدی استفاده شد که توانست یک رکورد از خود به جای بگذارد. این گوشی نمایش تأثیرگذار خود را در مدت ۱۰ ساعت و ۲۸ دقیقه ادامه داد و پس از آن به صورت کامل خالی شد. به همین منظور G8X به منظور نگه داشتن شارژ می‌تواند بهترین گوشی سال ۲۰۱۹ باشد.

انتهای پیام/

عملکرد شگفت‌انگیز باطری G8X در آزمایش‌ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.