وضعیت مصدومان لیورپول برای بازی برابر استون ویلا

سرمربی تیم فوتبال لیورپول در خصوص شرایط ۲ بازیکن مصدوم این تیم توضیحاتی ارائه داد.

وضعیت مصدومان لیورپول برای بازی برابر استون ویلابه گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، نبی کیتا هافبک گینه‌ای لیورپول که در بازی برابر آرسنال در جام اتحادیه دچار مصدومیت شد، مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت تا شرایطش برای دیدار برابر آستون ویلا مشخص شود، اما جوئل ماتیپ همچنان آسیب دیدگی اش برطرف نشده و تا چند هفته از میادین دور خواهد شود.

ماتیپ به دلیل آسیب دیدگی زانو در ۳ بازی اخیر قرمز‌ها حضور نداشته اما اوایل هفته گذشته گفته شد که مصدومیت مدافع قرمز‌ها در جریان ریکاوری شدید‌تر شده و او فعلا شرایط بازی کردن نخواهد داشت.


بیشتر بخوانید: علت تعویض زودهنگام اوزیل برابر لیورپول مشخص شد


نبی کیتا نیز به تازگی از بند مصدومیت رها شده بود  و در دیدار برابر خنک ۹۰ دقیقه بازی کرد و نمایش خوبی ارائه کرد اما  در بازی جام اتحادیه برابر آرسنال از ناحیه پا احساس ناراحتی کرد و زمین بازی را ترک کرد. هر چند به نظر نمی‌رسید که آسیب دیدگی او جدی باشد، اما کلوپ اعلام کرد هنوز مشخص نیست او بتواند در بازی با آستون ویلا لیورپول  را همراهی کند.

سرمربی آلمانی لیورپول گفت: هنوز شرایط کیتا برای بازی با استون ویلا مشخص نیست و باید ببینیم چه اتفاقی می‌افتد، اما ماتیپ تا چند هفته آینده در دسترس نخواهد بود.


بیشتر بخوانید: تهدید یورگن کلوپ به کناره گیری از جام اتحادیه انگلیس


انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتبال اروپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار