در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

کمبود ۴۰ میلیاردی بودجه تغذیه دانشگاه فنی و حرفه‌ای

معاون فرهنگی دانشگاه فنی و حرفه‌ای گفت: دانشگاه فنی و حرفه‌ای باید بودجه لازم برای رفاه دانشجویان را در اختیار داشته باشد.

کمبود ۴۰ میلیاردی بودجه تغذیه دانشگاه فنی و حرفه‌ایرضا مهدی معاون فرهنگی دانشگاه فنی و حرفه‌ای در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: در این دانشگاه ۱۸۶ خوابگاه داریم که برای نگهداری و بهسازی این خوابگاه‌ها در سال ۹۸ حدود ۴۰ میلیارد تومان برآورد کرده بودیم.

او ادامه داد:، چون این خوابگاه‌ها با قدمتی حدود ۲۵ تا ۳۰ سال قدیمی هستند و باید بازسازی شوند برای ارتقای آن‌ها نیازمند این میزان پول بودیم که در مجموع توانستیم ۱۰ میلیارد تومان به آن‌ها تخصیص دهیم.

مهدی افزود: برای این بازسازی حدود ۳۰ میلیارد تومان کمبود داشتیم و توانستیم یک چهارم آن چیزی را که برآورد کرده بودیم، انجام دهیم.

معاون فرهنگی دانشگاه فنی و حرفه‌ای بیان کرد: سال گذشته در خصوص تغذیه، نزدیک به ۲۰۰ میلیارد تومان هزینه پیش بینی شده بود، اما با سیاستی که اتخاذ کردیم این مبلغ را به نصف کاهش دادیم.

او تصریح کرد: از ۱۰۰ میلیارد تومان باقیمانده که قرار بود از هیئت دولت دریافت کنیم، تنها ۴۵ میلیارد تومان به ما پرداخت شد که سازمان امور دانشجویان ۴۵ میلیارد تومان به ما کمک کرد و ۱۵ درصد نیز خود دانشجویان کمک می‌کنند.
پاسخ به سوالات دانشجویی را اینجا بخوانید
مهدی گفت: با ۴۰ میلیارد تومان کمبود بودجه روبرو هستیم، اما در هر صورت دانشجویان نگرانی نداشته باشند؛ به آن‌ها قول می‌دهیم که کیفیت دانشگاه بهتر خواهد شد و سعی بر این است که خدمات رفاهی را برای آن‌ها به بهترین شکل ممکن فراهم کنیم.

انتهای پیام/

تخصیص بودجه ۱۰ میلیارد تومانی برای بازسازی خوابگاه‌های قدیمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۰ ۱۱ آبان ۱۳۹۸
خوب تغذیه ندهید
آخرین اخبار