گرامیداشت ۱۳ آبان در ۱۵۰ مدرسه گلستان

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان گلستان از برگزاری برنامه‌های ۴۰ سالگی انجمن و ۱۳ آبان در ۱۵۰ مدرسه استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، سیدعلی نقی حسینی‌ایزدی مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان گلستان گفت: نمایشگاه استکبارستیزی، شناخت و تحریم کالا‌های اسرائیلی، بازسازی تسخیر لانه جاسوسی، بازخوانی اسناد لانه جاسوسی و معرفی انجمن از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

او همچنین از برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی؛ چرا «مرگ بر آمریکا» چرا «مرگ بر اسرائیل» خبر داد و گفت: رادیو انجمن با پخش سرود و قرائت بیانیه سعی دارد در این ایام فضای مدارس را انقلابی‌تر کند.

حسینی‌ ایزدی از فعالیت سینما انجمن، انشاءنویسی با موضوع «اگر من در حادثه ۱۳ آبان بودم» و برپایی نمایشگاه کتاب و معرفی کتاب در این ایام خبر داد.

او با اشاره به برنامه‌های استانی انجمن بیان کرد: همایش ۴۰ سالگی در ۱۶ آبان ویژه دختران برگزار می‌شود که والدین، فارغ‌التحصیلان و پیشکسوتان انجمن می‌توانند در آن شرکت کنند و در این مراسم حجت‌الاسلام نوری رئیس دفتر رئیس شورای سیاستگزاری ائمه جمعه کشور در کانون طه گرگان سخنرانی خواهد کرد.

مسئول اتحادیه انجمن‌های دانش آموزی گلستان از برگزاری برنامه دورهمی عهد وفا در ۲۳ آبان خبر داد و افزود: نشست پیشکسوتان اتحادیه در این برنامه پیش‌بینی شده است.
 
انتهای پیام / ن
 

۱۳ آبان در مدارس گلستان

برچسب ها: آموزش و پرورش ، مدارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.