با دستاورد‌های ارزشمند صنعت آب و برق در کمترین زمان می‌توان بحران‌های این حوزه را مدیریت کرد

معاون انرژی سازمان پدافند غیر عامل کشور در رشت گفت: پژوهش‌های انجام شده در حوزه پدافند غیر عامل بسیار ارزشمند است و با بهره گیری از این دستاورد‌ها می‌توان در کمترین زمان بحران‌های این حوزه را مدیریت کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سردار مطیعی، معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور در بازدید از نمایشگاه دستاور‌های شرکت‌های صنعت آب و برق در زمینه پدافند غیر عامل در رشت گفت: صنعت آب و برق و به عبارتی آب رسانی و برق رسانی از مهمترین ضروریات جامعه امروز است و در نتیجه عملکرد شرکت‌های آب و برق هم بسیار حساس و حیاتی است و پژوهش‌های خوبی در این حوزه انجام شد.

او افزود: با این دستاورد‌های مهم و ارزشمند در استان گیلان، چنانچه شرایط غیر عادی به هر دلیلی ایجاد شود با این توانمندی‌ها در کمترین زمان ممکن می‌توان بحران را مدیریت کرد.

معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور، هدف نهایی اجرای پدافند غیرعامل را تولید و ارائه خدمات پایدار و مستمر اعلام کرد و گفت: باید طراحی و جانمایی تأسیسات به گونه‌ای باشد که احتمال وقوع کمترین آسیب برای آن‌ها وجود داشته باشد و در حال حاضر در هیچ جای کشور سطح بندی و اولویت بندی تأسیسات مانند شرکت آب و فاضلاب کشور به خوبی اعمال نشده است و در این شرکت تأسیسات مورد سطح بندی و اولویت بندی قرار گرفته است.

سردار مطیعی افزود: استان گیلان، استانی تفریحی و گردشگری است و تجهیزات ارائه شده در این نمایشگاه، بیانگر تلاش و تکاپوی تلاشگران صنعت آب و برق در حوزه پدافند غیر عامل و سایر زمینه‌ها است.

نمایشگاه عمومی دستاورد‌های پدافند غیر عامل از امروز تا روز سه شنبه ۱۴ آبان ماه در سالن ورزشی شهید عباسپور شرکت سهامی برق منطقه‌ای گیلان دایر است و علاقمندان می‌توانند همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۴ عصر از آن دیدن کنند.

 

انتهای پیام/م.ع

مدیریت بحران در حوزه آب و برق با دستاورد‌های ارزشمند این صنعت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.