معاون جمعیت هلال‌احمر استان سمنان خبرداد؛

مصدومیت ۱۳ نفر در سه فقره سانحه رانندگی در محور‌های استان سمنان

علی‌آقا یحیایی گفت: ۱۳ نفر در سه فقره سانحه رانندگی در محور‌های استان سمنان مصدوم شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علی‌آقا یحیایی  معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان سمنان گفت : بر اثر وقوع سه فقره سانحه رانندگی در راه‌های استان سمنان، ۱۵ نفر حادثه دیدند که ۱۳ نفر از آن‌ها مصدوم و ۶ نفر نیز به مراکز درمانی منتقل شدند.

او از تلاش ۱۰ نفر از نیرو‌های امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان سمنان در این سوانح خبرداد و افزود : بر اثر سقوط خودروی برلیانس زیر پل در کیلومتر ۲۵ محور سرخه به آرادان، پنج نفر حادثه دیدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان سمنان با بیان اینکه پنج نفر مصدوم این حادثه با تلاش نیرو‌های اورژانس به مرکز درمانی منتقل شد، از امدادرسانی سه نفر از نجاتگران پایگاه امداد جاده‌ای شهدای امدادگر در این حادثه قدردانی کرد.

یحیایی همچنین از واژگونی خودروی پژو ۲۰۷ در کیلومتر ۲۲ محور فولادمحله به دامغان خبر داد و گفت: در این سانحه رانندگی، چهار نفر حادثه دیدند که دو نفر از مصدومان توسط نیرو‌های هلال‌احمر به مرکز درمانی منتقل شدند.

او  پایگاه عامل در خدمات‌رسانی به این حادثه را پایگاه امداد جاده‌ای شهدای فولادمحله با چهار نفر نیروی نجاتگر عنوان کرد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان سمنان همچنین به تصادف خودرو‌های پراید و پژو پارس در کیلومتر ۳۷ محور سمنان به فیروزکوه اشاره کرد که بر اثر آن، ۶ نفر حادثه دیدند.

یحیایی بیان کرد: مصدومان این حادثه، ۶ نفر بودند که عملیات انتقال آن‌ها به مرکز درمانی توسط اورژانس و هلال‌احمر انجام شد.

او با اشاره به خدمات‌رسانی سه نفر از عوامل پایگاه امداد جاده‌ای شهدای امدادگر در این حادثه گفت: عملیات رهایی از سیلاب و امدادرسانی به مردم روستای کلامو توسط نجاتگران پایگاه امداد خرقانی نیز انجام شد و در این عملیات، نجاتگران به تخلیه آب از منازل مردم اقدام کردند.

انتهای پیام/ح

واژگونی خودروی پژو ۲۰۷ در کیلومتر ۲۲ محور فولادمحله به دامغان

برچسب ها: حوادث ، هلال احمر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.