در واکنش به تحریم بخش عمرانی ایران توسط آمریکا؛

موسوی: دستگاه دیپلماسی آمریکا ناتوان از انجام ابتکار و راهکار‌های دیپلماتیک است

سخنگوی وزارت خارجه گفت: دستگاه دیپلماسی آمریکا ناتوان از انجام راهکار‌های دیپلماتیک بوده و تنها اتکای آنها به تروریسم اقتصادی است.

موسوی: دستگاه دیپلماسی آمریکا ناتوان از انجام ابتکار و راهکار‌های دیپلماتیک استبه گزارش  حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،‌ سید عباس موسوی، سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به تحریم بخش عمرانی ایران توسط آمریکا اظهار کرد: این‌گونه اقدامات نشانه ضعف و ناکارآمدی این کشور در دیپلماسی است.

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: متاسفانه دستگاه دیپلماسی آمریکا ناتوان از انجام ابتکار و راهکار‌های دیپلماتیک و معقول بوده و تنها اتکای آنها به زور و تروریسم اقتصادی است.

موسوی افزود: دیپلماسی قلدر مآبانه ایالات متحده که در ارتباط با سایر کشور‌ها و حتی سازو کار‌های بین المللی و چند جانبه نیز بکار گرفته می‌شود به یک معضل جهانی تبدیل شده است.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی تصریح کرد: بهتر است ایالات متحده به جای تحریم‌های تکراری و غوغا سالاری که قطعا آنها را به اهدافشان نخواهد رساند، از غوطه ور شدن هر چه بیشتر در توهمات خود ساخته دست برداشته و به اجرای تعهدات خود در برجام باز گردد.


بیشتر بخوانید: ظریف: ایرانی‌ها هرگز تسلیم زورگویی آمریکا نمی‌شوند


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار