نسخه جدید مجموعه Warcraft معرفی شد

شرکت Blizzard Entertainment نسخه جدید بازی Warcraft را در مراسم Blizzcon 2019 و با نام World of Warcraft: Shadowlands، معرفی کرد.

نسخه جدید مجموعه Warcraft معرفی شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به تازگی مراسم Blizzcon 2019 برگزار شده است که عنوان پرطرفدار Overwatch 2 در این مراسم معرفی شد و با تریلری که شرکت سازنده از این بازی در مراسم مذکور نشان داد، این بازی توانست نظر بسیاری از گیمرها را به خود جلب کند. اما در این مراسم نسخه جدید یکی از پرطرفدارترین عناوین استراتژیک قدیمی دنیای بازی‌های رایانه‌ای نیز معرفی شد که بسیاری از گیمرها را خوشحال کرد.

شرکت Blizzard Entertainment در مراسم خود از نسخه جدید بازی Warcraft رونمایی کرد؛ در نسخه جدید این بازی گیمرها به سرزمین Icecrown سفر خواهند کرد و گیمرها در این بازی با نقشه جدید از بازی مواجه خواهند شد که تجربه بازی کردن نسخه جدید مجموعه Warcraft را برای گیمرها بسیار لذت‌بخش‌تر خواهد کرد.

نسخه جدید مجموعه Warcraft معرفی شد

از این بازی تریلری طولانی و سینمایی نمایش داده شد که در آن شخصیت Sylvanas Windrunner به مبارزه با شاه کنونی Icecrown یعنی Bolvar Fordragon می‌رود که با کمین ارتش Bolvar Fordrago مواجه خواهد شد که قصد دارند او را از بین ببرند. ظاهرا Bolvar Fordragon یکی از شخصیت‌های شرور موجود در بازی است که با اعمال دیوانه‌وار خود قصد تخریب دنیا را دارد اما Sylvanas Windrunner پس از دستگیر کردن او با شکست تاج پادشاهی Bolvar Fordrago سرزمین یخ‌ها را با سرزمین آتش ترکیب می‌کند و جهان اصلی بازی را به وجود می‌آورد.


بیشتر بخوانید: بازی Call of Duty: Modren Warfare، پرفروش‌ترین عنوان انگلستان


اما با کشته شدن Bolvar Fordrago دروازه دنیای مردگان باز شده است و آن‌ها در حال ورود به دنیای بازی هستند و گیمر باید در مقابل آن‌ها پیروز شود. در نسخه جدید بازی Warcraft محل‌های جدید Revendreth، Ardenweald، Maldraxxus و Bastion بازی اضافه شده‌اند و گیمر می‌تواند این بازی محبوب را در نقشه‌های جدید نیز تجربه کند. در حال حاضر تاریخ رسمی عرضه بازی World of Warcraft: Shadowlands اعلام نشده است و این بازی فعلا در سایت شرکت سازنده آماده پیش فروش است.

انتهای پیام/

بازی World of Warcraft: Shadowlands معرفی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار