بازی Call of Duty: Modern Warfare دو برابر بیشتر از فیلم جوکر فروش کرد

مدیر عامل شرکت اکتیویژن اعلام کرد که بازی Call of Duty: Modern Warfare با فروش ۶۰۰ میلیون دلاری، دو برابر بیشتر از فیلم جدید جوکر فروش کرده است.

بازی Call of Duty: Modern Warfare دو برابر بیشتر از جوکر فروش کردبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته گذشته شرکت‌های Activision و Infinity Ward نسخه جدید بازی محبوب Call of Duty را با نام Call of Duty: Modern Warfare وارد بازار کرد که طبق پیش‌بینی‌هایی که برای این بازی شده بود، توانست فروش بسیار خوبی داشته باشد. مدیر شرکت اکتیویژن اعلام کرد که این بازی توانسته است در روز سوم انتشار بیش از ۶۰۰ میلیون دلار فروش داشته باشد و به بازی اول بازار فعلی عناوین رایانه‌ای تبدیل شود. همچنین مدیر عامل اکتیویژن این بازی را با فیلم جوکر مقایسه کرد که به این ترتیب بازی Call of Duty: Modern Warfare توانسته است بیش از دو برابر فیلم جوکر فروش داشته باشد.

این بازی توانسته است برترین بازی شرکت اکتیویژن در فروش نسخه دیجیتالی باشد؛ علاوه بر این عنوان مذکور بالاترین آمار فروش را در خانواده Call of Duty برای پلتفرم کامپیوتر داشته است و انتظار می‌رود این بازی یکی از ۳ عنوان برتر سال ۲۰۱۹ باشد. مدیر عامل اکتیویژن گفت: "بسیاری از گیمر‌ها پس از عرضه بازی مذکور سعی کردند با صرف وقت زیاد این بازی را تمام کنند که آمار این گیمر‌ها در ۶ سال اخیر بی سابقه بوده است و به طور کلی می‌توان گفت بازی Call of Duty: Modern Warfare بالاترین استقبال را در خانواده Call of Duty داشته است."

بازی Call of Duty: Modern Warfare دو برابر بیشتر از فیلم جوکر فروش کرد

بازی Call of Duty: Modern Warfare هنوز ابتدای راه است و شرکت اکتیویژن نیز حساب ویژه‌ای روی این بازی باز کرده است وقطعا در آینده‌ای نزدیک با عرضه بروزرسانی و بسته‌های الحاقی جدید آمار گیمر‌های این عنوان را بیش از پیش بالا خواهد برد و در روز‌های آینده باید شاهد خبر‌های بسیار خوبی از این بازی باشیم.


بیشتر بخوانید: عرضه بازی The Elder Scrolls: Blades برای نینتندو سوییچ


عنوان Call of Duty: Modern Warfare در حال حاضر برای کنسول‌های PS4، Xbox One و پلتفرم کامپیوتر در دسترس گیمر‌ها قرار دارد.

انتهای پیام/

فروش بالای بازی Call of Duty: Modern Warfare 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار