اخبار کوتاه ورزشی استان قزوین؛

نخستین جشنواره مینی المپیک کودکان قزوین، فردا برگزار می‌شود/مصاف نمایندگان استان در لیگ‌های کشور با حریفان

اخبار ورزشی قزوین را در روز شنبه یازدهم آبان ماه، در بسته ورزشی قزوین مشاهده کنید.

یه گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، در بسته اخبار ورزشی امروز شنبه یازدهم آبان ماه، شاهد خبر‌هایی از نخستین جشنواره مینی المپیک کودکان قزوین، فردا برگزار می‌شود،یک امتیاز برای غفاری تاکستان،۳ امتیاز برای جوانان غفاری،روز نخست مسابقات هندبال دسته اول بانوان باشگاه‌های کشور،اولین دوره مسابقات اسکیت رولبال جوانان دستجات ازاد کشور در قزوین با معرفی تیم‌های برتر به پایان رسید،تساوی و شکست تیم‌های فوتسال شهرداری قزوین و کراپ الوند،شرکت تیم نجات غریق استان در مسابقات قهرمانی کشور در کیش،درخشش رانندگان استان در رقابت‌های سافاری قهرمانی کشور،برد و باخت تیم بسکتبال زنان و مردان شورا و شهرداری قزوین،قهرمانی محسن بهشتی راد در جام فجر،کاراته کا‌های استان در جمع برترین‌های دنیا،سومی تیم کونگ فو بانوان استان در رقابت‌های کشوری و شکست تیم فوتبال طلایه داران بویین زهرا در خانه هستید.

نخستین جشنواره مینی المپیک کودکان قزوین، فردا برگزار می‌شود

مینی المپیک کودکان قزوین با حضور ۶۰۰ کودک ۴ تا ۶ سال مهد‌های کودک استان در سالن ورزشی شهید بابایی قزوین برگزار می‌شود.

پیش از برگزاری مینی المپیک کودکان، کارگاه آموزشی طراحی برنامه‌های تمرینی مهارت‌های حرکتی پایه بر پایه بازی با حضور ۶۰ مربی کودکان از سراسر کشور برگزار و مباحثی مانند اصول کلی رشد و سواد حرکتی در کودکان، طراحی بازی‌های حرکتی، بازی‌های والد و کودک، مهارت‌های حل مساله، مهارت‌های ارتباطی به مربیان شرکت کننده مطرح می‌شود.

یک امتیاز برای غفاری تاکستان

تیم فوتبال بزرگسالان غفاری تاکستان در هفته نهم رقابت‌های لیگ سه فوتبال بزرگسالان کشور در بازی خارج از خانه مقابل مهاجر نوین مشهد صدرنشین جدول، یک امتیاز کسب کرد.

این بازیدر مشهد برگزار شد و تک گل غفاری را وهاب حسن زاده به ثمر رساند.

۳ امتیاز برای جوانان غفاری

تیم جوانان غفاری تاکستان در هفته پنجم رقابت‌های لیگ جوانان فوتبال باشگاه‌های کشور در بازی خارج از خانه مقابل اروم اسپور ارومیه موفق به کسب ۳ امتیاز شد.رضا عسگری و امیرحسین صالحی زنندگان گل غفاری در این بازی بودند.

روز نخست مسابقات هندبال دسته اول بانوان باشگاه‌های کشور

در بازی‌های روز نخست لیگ یک هندبال بانوان کشور تیم کردستان ۲۷ بر ۲۳ از سد ملایر گذشت، دیدار تیم‌های ذوالفقارنکاء و دلاوران سبزوار ۲۳-۲۳ به تساوی رسید،شهرداری قزوین ۲۳ بر ۲۱ آتریسا تهران را برد.

این بازی‌ها در خانه هندبال و سالن شهید بابایی قزوین در حال برگزاری است.

اولین دوره مسابقات اسکیت رولبال جوانان دستجات ازاد کشور در قزوین با معرفی تیم‌های برتر به پایان رسید.

در پایان این رقابت‌ها که بمناسبت هفته تربیت بدنی برگزار شد، تیم خرمشاد تهران قهرمان شد، تیم غفاری تاکستان و تیم بانوی کویر یزد دوم و سوم شدند،تیم هیئت اسکیت استان قزوین هم عنوان تیم اخلاق را کسب کرد.

مطهره کاظمی ازتیم خرمشاد تهران خانم گل مسابقات شد و هلیا رحمانی از تیم غفاری تاکستان عنوان فنی‌ترین بازیکن را از آن خود کرد.

تساوی و شکست تیم‌های فوتسال شهرداری قزوین و کراپ الوند

در هفته ششم لیگ یک فوتسال کشور تیم شهرداری قزوین در ورزشگاه شهید بابایی میزبان پارسیان تهران بود که حاصل تلاش دو تیم، تساوی ۲-۲ بود،تیم فوتسال کراپ الوند ایرانیان هم در یک بازی خارج از خانه در مقابل فودکای تهران نتیجه بازی را یک بر صفر واگذار کرد.

شرکت تیم نجات غریق استان در مسابقات قهرمانی کشور در کیش

تیم منتخب استان با ترکیب وحید کشاورز، نیما ارباب، سید حمید رضا تقوی و سید حسن بابایی به مربیگری محمد فرحی و سرپرستی محمد داودی در این مسابقات شرکت می‌کند.

مسابقات نجات غریق قهرمانی کشور در استخر و دریا با حضور ۳۱ استان در ماده‌های حمل آدمک با فین غواصی، حمل آدمک با تیوپ نجات،۲۰۰ متر شنای با مانع و پرتاب طناب در استخر و دوی سرعت و امدادی و پرچم در ساحل کیش برگزار می‌شود.

درخشش رانندگان استان در رقابت‌های سافاری قهرمانی کشور

در پایان سومین راند مسابقات سافاری قهرمانی کشور، در کلاس حرفه ای‌ها جمال زارعی و سید جمال امینی قهرمان شدند، محمد مهدی زمانی و محمود رضا عبادیان هم نایب قهرمان شدند.

این رقابت‌ها با شرکت ۶۲ خودرو از ۱۰ استان به میزبانی همدان برگزار شد.

محمدرضا هدایتی و مجید کاکاوند از قزوین بعنوان سر داور و مسئول برگزاری مسابقات حضور داشتند.

برد و باخت تیم بسکتبال زنان و مردان شورا و شهرداری قزوین

در بازی هفته اول رقابت‌های دسته اول بسکتبال بانوان کشور، تیم بانوان شورا و شهرداری قزوین برابر استاد سازه مشهد، ۶۹ بر ۶۰ به برتری رسید.رقابت‌های هفته اول لیگ یک بسکتبال بانوان به میزبانی بندر انزلی برگزار می‌شود.

در لیگ برتر مردان هم تیم شورا و شهرداری قزوین در بازی خارج از خانه برابر شیمیدر قم با نتیجه ۹۷-۷۱ مغلوب شد.

قهرمانی محسن بهشتی راد در جام فجر

در پایان هفتمین دوره مسابقات درای‌تولینگ جام فجر در ماده سرعت رده سنی بزرگسالان محسن بهشتی راد از قزوین به مقام قهرمانی رسید و مهدی تقی خانی در همین ماده پنجم‌شد.

این رقابت‌ها در مازندران برگزار شد.

کاراته کا‌های استان در جمع برترین‌های دنیا

پس از برگزاری ششمین مرحله لیگ برتر کاراته وان به میزبانی مسکو، رنکینگ المپیکی فدراسیون جهانی منتشر شد که براساس آن بهمن عسگری پس از کسب مدال برنز جایگاهش در صدر جدول را پس گرفت و در مکان نخست رده بندی وزن منهای ۷۵ کیلوگرم ایستاد.

همچنین در وزن منهای ۶۷ کیلوگرم مجید حسن نیا و امیر رضا میرزایی، به ترتیب در جایگاه ۱۶ و ۷۸ دنیا قرار گرفتند.

علی اصغر آسیابری، دیگر ملی پوش استان در وزن منهای ۷۵ کیلوگرم هم در جایگاه ۱۷ قرار دارد.

سومی تیم کونگ فو بانوان استان در رقابت‌های کشوری

در پایان این رقابت ها، خانم ناهید رشوند و فاطمه سلخوری قهرمان شدند و نیلوفرمحمدلو به مقام سوم دست یافت،این رقابت‌ها درخراسان رضوی برگزار شد.

شکست تیم فوتبال طلایه داران بویین زهرا در خانه

در ادامه رقابت‌های فوتبال دسته سه باشگاه‌های کشور و در بازی هفته هشتم تیم طلایه داران بوئین زهرا در خانه برابر هرماس تبریز با نتیجه ۲-۱ شکست خورد.

این بازی در ورزشگاه امام علی بوئین زهرا برگزار شد.

انتهای پیام/چ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار