شعبانی‌بهار: به کسب سهمیه المپیک در مسابقات تیراندازی امید داریم

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان گفت: تیم‌های ملی کامپوند و ریکرو با تمام نفرات به مسابقات آسیایی تایلند اعزام خواهند شد و امیدوارم در این مسابقات بتوانیم ۲ سهمیه المپیک بگیریم.

غلامرضا شعبانی بهار رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: تیم‌های ملی کامپوند و ریکرو از امروز راهی کیش می‌شوند تا اردوی تدارکاتی ۱۰ روزه‌ای برگزار کنند و پس از آن به تهران بازمی گردند تا در فرصت ۲ - ۳ روزه باقی مانده خودشان را برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا که در تایلند برگزار می‌شود آماده کنند. هر ۲ تیم ریکرور و کامپوند ما با تمام نفرات به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام خواهند شد. در انتهای این مسابقات، ۶ سهمیه انفرادی ریکرو و در هر ۲ بخش بانوان و آقایان توزیع خواهد شد. هر کشوری می‌تواند یک سهمیه در بخش بانوان و یک سهمیه در بخش آقایان کسب کند و امیدوارم بتوانیم در هر ۲ بخش ۲ سهمیه کسب کنیم.  

شعبانی بهار در خصوص عملکرد تیم ملی پاراتیر و کمان کشورمان در سال منتهی به المپیک گفت:  ملی پوشان پارا تیروکمان ما عملکرد بسیار خوبی داشتند و توانستند ۷ سهمیه پارالمپیکی بگیرند. آن‌ها از این پس برای برپایی اردو‌های تدارکاتی و  حضور قدرتمند در پارالمپیک آماده خواهند شد.


بیشتر بخوانید: رکورد‌های بازیکنان بهتر شده است/ به دنبال تکرار افتخارات گذشته ایم، اما امسال کار دشوارتری داریم


او در خصوص تمرینات اختصاصی زهرا نعمتی کماندار پرافتخار کشورمان گفت:  نعمتی با تیم تمرین می‌کند و  در اردوی تدارکاتی کیش حضور خواهد داشت. او ۲ اردوی چند روزه در خارج از کشور داشت که هزینه‌های آن را حامی مالی خودش پرداخت کرده بود و ارتباطی به فدراسیون نداشت. با این وجود او در تمام اردو‌های تیم ملی شرکت کرد.  

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان افزود: ساخت یک خوابگاه از برنامه‌های ما بود که اکنون در دست ساخت  است. در کنار آن آکادمی ملی تیر و کمان هم راه اندازی شده است. خوشبختانه شرایط خوبی فراهم شده و امیدوارم زیرساخت‌ها در آینده بهتر شود.


بیشتر بخوانید:  کاکوش طلایی شد و سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو را گرفت


شعبانی بهار در خصوص شرایط مالی فدراسیون تیراندازی با کمان تصریح کرد: ما هم مانند بقیه فدراسیون‌ها با مشکلات مالی مواجه هستیم و این موضوع متاثر از وضعیت مالی تمام کشور است. به هر حال تلاش می‌کنیم تا با مدیریت کردن منابع مالی که در ااختیار داریم از به وجود آمدن بحران جلوگیری کنیم، اما طبیعتا منابع مالی ما به اندازه‌ای که باید باشد نیست.  

انتهای پیام/ 

آخرین اخبار از فدراسیون تیروکمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار