توقیف قایق حامل احشام قاچاق به ارزش ۵ میلیارد ریال

با تلاش ماموران پلیس آگاهی و همکاری عوامل دریابانی استان یک فروند قایق حامل ۲۰ راس احشام قاچاق به ارزش ۵ میلیارد ریال در سواحل خلیج فارس توقیف شد.

توقیف قایق حامل قاچاق احشامبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ،سرهنگ عبدالمجید کرمی رئیس پلیس آگاهی استان هرمزگان گفت:یک فروند قایق قاچاق حامل ۲۰ راس احشام به ارزش ۵ میلیارد ریال در سواحل خلیج فارس توقیف شد.

او افزود:در پی دریافت اخباری مبنی بر قاچاق احشام توسط تعدادی افراد سودجو به کشور‌های همسایه از راه دریا در سواحل خور لشتغان، ماموران انتظامی پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

رئیس پلیس آگاهی هرمزگان گفت: ماموران انتظامی با همکاری عوامل دریابانی با شلیک ۸ گلوله یک فروند قایق یاما‌ها ۲۵۰ که در حال بارگیری احشام به مقصد کشور‌های حاشیه خلیج فارس بود را توقیف و ۲۰ راس احشام به همراه یک فروند قایق قاچاق را کشف کردند.

سرهنگ کرمی افزود: ارزش محموله مکشوفه بنا به نظر کارشناسان ۵ میلیارد ریال است و پرونده قضایی در این زمینه تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی ارسال شد.

رئیس پلیس آگاهی هرمزگان با اشاره به اینکه قاچاق کالا پدیده‌ای است که از جهات گوناگون، حیات سالم اقتصادی و فرهنگی یک جامعه را تهدید می‌کند، تأکید کرد: پلیس با تمام توان و جدیت همواره آماده است با قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت اقتصادی مقابله کند و سامانه ۱۱۰ به صورت ۲۴ ساعته آماده دریافت درخواست‌های انتظامی، اطلاعاتی و امنیتی شهروندان است.

انتهای پیام / ن


کشف محموله قاچاق احشام در هرمزگان

برچسب ها: قاچاق ، احشام ، پلیس آگاهی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.