بیمارستان عیسی بن مریم در صدر ارائه خدمات پزشکی

رئیس بیمارستان عیسی بن مریم گفت: این بیمارستان با شاخصه‌های اداره بهداشت موفق به کسب رتبه اول کشور در حوزه‌های پزشکی، پیرا پزشکی، مامایی و زایشگاه شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان سید امین رضا طباطبایی رئیس و عضو هیات مدیره بیمارستان عیسی بن مریم در نشست خبری امروز با اشاره به قدمت و اعتبار بیمارستان عیسی بن مریم اظهار داشت: ارائه خدمات با کیفیت، سبب ساز اعتبار بیمارستان عیسی بن مریم شده است و خوشبختانه این بیمارستان با شاخصه‌های اداره بهداشت موفق به کسب رتبه اول کشور در حوزه‌های پزشکی، پیرا پزشکی، مامایی و زایشگاه شد. حفظ و مراقبت از قدمت و اعتبار بیمارستان در انظار عمومی با خدمات و کیفیت ما محقق می‌شود.

او افزود: ۱۱۵ سال از تاسیس بیمارستان عیسی بن مریم می‌گذرد و چشم انداز کلی این بیمارستان ارائه خدمات با کیفیت در کم‌ترین زمان به بیماران است.

طباطبایی به بخش‌های مختلف بیمارستان اشاره کردو گفت: از آغاز تاسیس بیمارستان بخش‌های درمانی، بخش‌های تشخیصی، بخش زایشگاه و همچنین کلینیک‌های تخصصی شامل ارتوپدی، زنان و زایمان، جراحی پلاستیک و زیبایی، جراحی ستون فقرات، اورولوژی، چشم، گوارش، روان پزشکی، طب سنتی، طب فیزیکی، پوست ومو، آسم آلرژی، غدد، گوش و حلق بینی به بیماران خدمت رسانی می‌کند.

رییس و عضو هیات مدیره این بیمارستان با اشاره به تعداد کثیر مراجعه کنندگان به بیمارستان عیسی بن مریم عنوان کرد: بالغ بر ۱۷ هزار ویزیت در ماه و ۷۵۰ عمل جراحی‌های مختلف و روزانه ۶ الی ۷ زایمان بخشی از عملکرد بیمارستان عیسی بن مریم است. افزایش آمار زایمان طبیعی طبق ضوابط خاص از دیگر هدف‌هایی است که در آن به خوبی عمل کرده ایم.



بیمارستان عیسی بن مریم ، مرکز ارتوپدی استان اصفهان

 
طباطبایی با تاکید بر اینکه بیمارستان عیسی بن مریم مرکز ارتوپدی استان اصفهان شناخته شده است گفت: تنها بیمارستان دولتی غیر آموزشی می‌باشد و واسطه آموزشی بین خدمات دهنده و خدمات گیرنده وجود ندارد و در بخش ارتوپدی خدمات قابل توجهی را ارائه داده و ادامه دار نیز خواهد بود.

او در پاسخ به سوال وضعیت تجهیزات پزشکی گفت: یکی از نواقص طولانی مدت بیمارستان در حوزه ارتوپدی، وجود سیتی اسکن بود که خوشبختانه دستگاهی که کلیه خدمات را پوشش می‌دهد در این مرکز مستقر شد. با توجه به تلاش‌های همکاران در سال‌های اخیر تجهیزات به روز در اتاق عمل موجود می‌باشد لوازم مصرفی از طریق بیمارستان تامین می‌شود.
 


بیمارستان عیسی بن مریم، ثبت ملی میراث فرهنگی


رئیس و عضو هیات مدیره بیمارستان عیسی بن مریم ادامه داد: بخش‌های مختلف بیمارستان که فرسوده و غیرقابل را حدالامکان نوسازی کرده ایم، اما بخش‌هایی که ارزش تاریخی دارد مرمت و حفظ می‌شود. بازسازی این بخش‌ها با دستان خیران امکان پذیر شده است.

طباطبایی اذعان داشت: کل این بیمارستان ثبت ملی میراث فرهنگی می‌باشد و همین امر موجب محدودیت برای ساخت و توسعه بیمارستان را فراهم می‌ساخت با پیگیری‌های انجام شده و در جلسه‌ای که با میراث فرهنگی و استاندار داشتیم این محدودیت‌ها به حداقل رسید و بخش‌هایی که فاقد ارزش تاریخی است را مرمت نموده ایم.

او از فراهم سازی مقدمات موزه بیمارستان عیسی بن مریم خبر داد وگفت: موزه بیمارستان به دلیل حفظ تاریخچه و سابقه یکی از اقدامات ضروری و مفید می‌باشد. با همکاری خیریه و گروهی از تاریخ شناسان و همت مرکز اسناد ملی و کتابخانه ملی آغاز شده که پروژه را با تحقیقات نظام‌مند پیش خواهند برد و پس از آن فضای ویژه‌ای را برای این موزه تدارک خواهیم دید.

رئیس و عضو هیات مدیره این بیمارستان درباره خیریه عیسی بن مریم افزود: یک سال از افتتاح خیریه عیسی بن مریم می‌گذرد و برنامه‌های موثری از لحاظ فکری و مالی در دستور کار قرار داده شده است.

رسول یاحی مدیر عامل و عضو هیات مدیره بیمارستان عیسی بن مریم در ادامه نشست اضافه کرد: خیریه بیمارستان عیسی بن مریم با ویژگی آینده نگر، نتیجه گرا و با توجه به نیاز‌های بیماران با بهره گیری از دانش و تجارب روز دنیا در راستای حمایت از بیماران مستمند، بازسازی و توسعه بیمارستان و همکاری با سایر دستگاه‌ها جهت توسعه فرهنگ بهداشت و سلامت همگانی افتتاح گردید.

او گفت: خدمات دهی خیریه عیسی بن مریم فقط برای کسانی که مشکلات مالی دارند ختم نمی‌شود بلکه نکته قابل توجه این است که بعضا افرادی دچار فقر عاطفی می‌باشند و خیریه در جهت بهبود فرهنگ و بهداشت شهر به شهروندان خدمت رسانی می‌کند.

یاحی افزود: طی آمار به دست رسیده بیش از ۲۰۰ هزار نفر در بیمارستان عیسی بن مریم به دنیا آمده اند ما از این عزیزان دعوت می‌کنیم به خیریه عیسی بن مریم بپیوندند و همان گونه که روزی در این بیمارستان به دنیا آمدند کمک کنند فرزندان این شهر به سلامت به دنیا آمده و آینده‌ای روشن برای کشورمان بسازند.

او گفت: خیران می‌توانند با شماره تلفن‌های ۰۹۱۳۴۲۵۷۱۶۵_ ۳۲۳۵۱۵۴۲ و یا با مراجعه به سایت www.jesushospcharity با خیریه ارتباط برقرار نمایند.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سودائی
۰۱:۲۹ ۱۵ فروردين ۱۳۹۹
باتشکروقدردانی ازتعهدواخلاص وزحمات بیدریق پزشکان و پرستاران و تمام گروه درمان که با شوق ورنج می آموزند تا رنج انسان رابه شوق و آرامش برسانند و آنگاه که دردمندی به دستشان دخیل بسته، سلامت خودرا باز یابد و آنگاه که دستی به نشان شکر به آسمان بلندشود ملائک آنها را می ستاید، امیدوارم ستاره زندگی و آفتاب مهرشان پیوسته ایام بر دل بیماران بتابد و همواره دعای بندگان بدرقه راهشان باشد