برندگان جایزه بین‌المللی خشت طلایی تهران اعلام شد

برگزیدگان چهارمین دوره جشنواره بین‌المللی خشت طلایی تهران معرفی شدند.

بمعرفی برندگان جایزه بین‌المللی خشت طلایی تهرانه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، برگزیدگان چهارمین دوره بین‌المللی خشت طلایی تهران معرفی شدند.

بر این اساس در بخش تاب‌آوری، زیست‌پذیری و توسعه پایدار شهر و سه سامانه هشدار سریع زلزله 20 شبکه راه‌های اضطراری تعلق گرفت که رضا کرمی محمدی رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران اخذ کرد.

رتبه دوم به طرح تأمین هوشمند روشنایی خیابان‌های آمستردام تعلق گرفت که لیستر هاوس نماینده سفارت هلند این جایزه را اخذ کرد.

رتبه سوم به طرح تهیه دستورالعمل جهت طراحی و بهینه‌سازی کانال و مخازن اکولوژیک تعلق گرفت که علی رزمی مجری پروژه و نماینده شهردار شیراز آن را اخذ کرد.

در بخش مشارکت‌های شهروندان و توسعه فرهنگی و اجتماعی شهر رتبه اول به طرح زنان خورشیدی تعلق یافت که ماریو بارکرو سفیر نیکاراگوئه این جایزه را اخذ کرد.

رتبه دوم به طرح فستیوال نقاشی شهری که من دوست دارم ویژه کودکان تعلق یافت که مجتبی دانشور مدیرکل آموزش‌های شهروندی از تهران این جایزه را اخذ کرد.

رتبه سوم به طرح استفاده از SAFETIN برای ایجاد فضاهای عمومی ایمن‌تر و فراگیر به کشور هند تعلق گرفت.

در بخش معماری، شهرسازی، میراث فرهنگی و بازآفرینی شهری رتبه اول به طرح راه‌اندازی موزه‌های ثبت‌احوال، جنگ و دخانیات و طرح احیای دِه خانه بافت تاریخی در حصار ناصری تعلق گرفت که نصرالله آبادیان شهردار منطقه 11 تهران این جایزه را اخذ کرد.

رتبه دوم این بخش به طرح مرمت و بازسازی عمارت شهرداری اردبیل تعلق گرفت که حمید لطف‌اللهیان شهردار اردبیل این جایزه را اخذ کرد.

رتبه سوم این بخش به طرح حیات مدنی در حیاط شهری تبریز تعلق گرفت که ایرج شهین باهر شهردار تبریز این جایزه را اخذ کرد.

در ادامه در بخش شهر هوشمند و خلاق انسان محور رتبه اول به طرح سامانه تهران من تعلق یافت که محمد فرجود مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران این جایزه را اخذ کرد.

رتبه دوم این بخش به طرح سرزمین فکر بازی تعلق یافت که محسن جلالی مدیرعامل نشر شهر این جایزه را دریافت کرد.

رتبه سوم این بخش به طرح ایستگاه‌های شارژ فوق سریع برای وسایل نقلیه برقی تعلق گرفت که نماینده سفارت دانمارک این جایزه را اخذ کرد.

در بخش تأمین منابع، سرمایه‌گذاری، کارآفرینی، اشتغال و اقتصاد شهری، رتبه اول به طرح کارخانه نوآوری آزادی تعلق گرفت که عظیمیان مدیر کارخانه نوآوری از تهران این جایزه را دریافت کرد.

رتبه دوم در این بخش به خانه‌های گلی در محله کالا؛ بعلبک تعلق گرفت که شهردار بعلبک از لبنان آن را دریافت کرد.

رتبه سوم این بخش به طرح مرکز توسعه فناوری‌های هوشمند و کسب و کارهای شهری تعلق گرفت که مفاخریان شهردار منطقه 9 تهران این جایزه را اخذ کرد.

در بخش توسعه زیرساخت‌ها، حمل‌ونقل عمومی و خدمات شهری رتبه اول به طرح سامانه دوچرخه اشتراکی هوشمند (بی‌دود) تعلق گرفت که یوسف حجت مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک تهران این جایزه را دریافت کرد.

رتبه دوم به طرح سامانه و اپلیکیشن اسکوترهای برقی تعلق گرفت.

رتبه سوم در این بخش به طرح واحد سیار معاینه فنی خودروها تعلق گرفت که حسین مقدم سرپرست ستاد معاینه فنی خودروهای تهران این جایزه را اخذ کرد.

در بخش ارتقاء حکم‌روایی محلی، برنامه ریزی و مدیریت شهری رتبه اول به اصلاح سیستم تحویل وعده غذایی در مدرسه تعلق گرفت که نماینده شهردار کازان از روسیه این جایزه را دریافت کرد.

رتبه دوم در این بخش به طرح سامانه شفافیت تهران تعلق گرفت که بهاره آروین عضو شورای شهر تهران این جایزه را اخذ کرد و رتبه سوم در این بخش به طرح استراتژی تحول شهری ترکستان تعلق گرفت که نماینده شهردار ترکستان این جایزه را دریافت کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار