مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان:

۸ واحد مسکونی به مددجویان استان سمنان تحویل داده می‌شود

محسن مسعودیان راد گفت: ۸ واحد مسکونی در روز بسیج مستضعفین به بهره‌برداری رسیده و به مددجویان کمیته امداد استان سمنان تحویل داده می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، محسن مسعودیان راد مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان در دیدار با رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان با بیان اینکه این هشت واحد مسکونی ویژه مددجویان ساکن در مناطق محروم استان سمنان هم‌زمان با روز تشکیل بسیج مستضعفین در آذرماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد گفت: مشارکت بسیار خوبی بین کمیته امداد استان سمنان و بسیج سازندگی این استان در محرومیت‌زدایی و کمک به محرومان برقرار است.

او با اشاره به پروژه‌های که قرار است در روستای پلدختر لرستان هم‌زمان با روز تشکیل بسیج مستضعفین در آذرماه امسال به بهره‌برداری برسند افزود : هشت واحد مسکونی نیز ویژه مددجویان زیرپوشش کمیته امداد استان سمنان در این روز با مشارکت بسیج سازندگی به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان ازجمله طرح‌های مشارکتی این نهاد با بسیج سازندگی این استان را احداث خانه بهداشت و طرح‌های اشتغال‌زایی ویژه مددجویان عنوان کرد.

مسعودیان راد اظهار داشت: این هشت واحد مسکونی در مناطق محروم استان سمنان در روز پنجم آذرماه به مددجویان کمیته امداد استان سمنان ساکن در روستای طرود، بیارجمند، میامی و امیرآباد تحویل داده می‌شود.

جبار دوست‌محمدیان رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان نیز گفت: بسیجیان استان سمنان همواره در طرح‌های جهادی و محرومیت‌زدایی مشارکتی بی‌نظیر داشته‌اند.

کمک به محرومان جامعه نیاز به حمایت همگانی دارد

او افزود: کمک به محرومان جامعه نیاز به حمایت همگانی دارد و باید تمام دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌های حمایتی در این مسیر مشارکت داشته باشند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان تصریح کرد: نظارت دقیقی باید در زمینهٔ ساخت واحد‌های مسکونی به لحاظ کیفی وجود داشته باشد.

انتهای پیام / ر

برچسب ها: کمیته امداد ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار