مقام سومی بانوان کاراته کار خراسان جنوبی در مسابقات شرق کشور / علیپور ورزشکار رشته اسپوکس ملی پوش شد

بسته خبر ورزشی ۱۲ آبان ماه خراسان جنوبی را در صفحه گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

قطبی رییس ورزش و جوانان شهرستات قائنات در گفت و گو با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ،  گفت: رقابت‌های جام خوشه چین روستاییان و عشایر منطقه ۵ کشور در بخش بانوان به میزبانی شهرستان قاینات برگزار خواهدشد.

او افزود: در این دوره از رقابت‌ها که از پانزدهم آبان ماه امسال لغایت هفدهم آبان ماه سال جاری برگزار می شود، تیم‌هایی از استان‌های خراسان رضوی، جنوبی، شمالی، سیستان و بلوچستان، کرمان و یزد به میزبانی سالن‌های شهید امین زاده و آزادی برگزار خواهدشد.

مقام سومی بانوان کاراته کای خراسان جنوبی در مسابقات شرق کشور

قدیمی رییس ورزش و جوانان شهرستان طبس در گفت وگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ،  گفت: تیم کاراته بانوان طبس و عشق آباد که به نمایندگی از خراسان جنوبی در مسابقات شرق کشورحضور پیدا کرد در سبک کیوکوشین ماتسویی بر سکوی سوم ایستاد.

او افزود: این مسابقات به میزبانی مشهد و با حضور ۲۵۰ شرکت کننده از خراسان‌های رضوی، شمالی و جنوبی برگزار شد.

رییس ورزش و جوانان شهرستان طبس گفت: تیم بانوان استان با ۴۸ شرکت کننده در این مسابقات حاضر شد و در بخش کمیته ۱۰ مدال طلا، ۹ مدال نقره و ۷ مدال برنز نتیجه تیم استان از این بخش مسابقات بود.

در بخش کاتای انفرادی نیز ۲ مدال طلا، ۴ مدال نقره و ۲ مدال برنز کسب شده است.

هدایت تیم استان را اکرم ایلخانی وعباسپور برعهده داشتند.

نیما علیپور ورزشکار رشته اسپوکس ملی پوش شد

نیما علیپور که به عنوان عضو تیم منتخب اسپوکس خراسان جنوبی به مسابقات قهرمانی کشور در شهرستان اردبیل اعزام شد توانست به مقام سومی کشوربا مربیگری مجیدشمسایی دست پیدا کند و مجوز حضور در تیم ملی اسپوکس جمهوری اسلامی ایران را دریافت کند.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار