مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین از آغاز توزیع لاستیک و روغن بین رانندگان سرویس‌های مدارس شهر قزوین به مناسبت روز دانش آموز خبر داد.

اسماعیل عرشیان مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، گفت: به مناسبت روز دانش آموز از امروز بین رانندگان سرویس مدارس این شهر لاستیک و روغن با تخفیف ویژه توزیع می‌شود.

عرشیان افزود: ۶۰۰ حلقه لاستیک و ۳ هزار لیتر روغن بین رانندگان توزیع خواهد شد.

به گفته او، ۹۰۰ دستگاه تاکسی و ۴۰۰ دستگاه غیر تاکسی در حوزه سرویس مدارس فعالند که اولویت برای دریافت لاستیک و روغن با رانندگان تاکسی است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: قیمت لاستیک و روغنی که بین رانندگان توزیع می‌شود ۳۰ تا ۳۵ درصد کمتر از بازار است.

به گفته عرشیان، تعویض روغن برای رانندگان به صورت رایگان انجام خواهد شد.

او اضافه کرد: رانندگانی که پیامک دریافت کرده اند برای دریافت حواله به سازمان تاکسیرانی قزوین مراجعه کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: با توجه به محدودیت توزیع اولویت با کسانی است که پس از دریافت پیامک زودتر مراجعه و حواله دریافت کرده اند.

عرشیان با بیان اینکه ۸۰ تا ۹۰ درصد از رانندگان سرویس مدارس غیر تاکسی زن هستند افزود: روزانه ۱۳ تا ۱۵ هزار دانش اموز ۱۷۵ مدرسه شهر قزوین از طریق سرویس مدارس جا به جا می‌شوند.

*خبر خوش برای بیمه رانندگان تاکسی

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: بر اساس ابلاغیه‌ای که ۱۵ مرداد از تامین اجتماعی گرفته شد، رانندگانی که تا پایان سال ۹۶ بیمه بودند و به هر دلیلی بیمه آن‌ها قطع شده است، می‌توانند برای بهره مندی از بیمه یارانه‌ای و ۵۰ درصد به سازمان تاکسیرانی مراجعه کنند.

به گفته عرشیان، هزار و ۵۰۰ راننده تاکسی و ۲ هزار و ۳۰۰ راننده وانت بار فاقد بیمه هستند.

او اضافه کرد: اگر دولت با درخواست حذف و اضافه موافقت کند این رانندگان با خانواده هایشان که یک جمعیت ۲۰ هزار نفری می‌شوند را تحت پوشش بیمه قرار خواهیم داد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: از طریق استانداری و نمایندگان مجلس پیگیر این موضوع هستیم.

عرشیان افزود: در حال حاضر در شهر قزوین ۵ هزار راننده تاکسی و ۶ هزار و ۵۰۰ راننده در حوزه وانت بار مشغول به فعالیتند.

انتهای پیام/ک

آغاز توزیع لاستیک و روغن بین رانندگان سرویس‌های مدارس شهر قزوین به مناسبت روز دانش آموز

 

برچسب ها: تاکسیرانی ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.