مدیر عامل بنیاد خیرین حامی دانشگاه فرهنگیان مطرح کرد؛

استان سمنان هفتمین استان موسس بنیاد خیرین حامی دانشگاه فرهنگیان

مدیر عامل بنیاد خیرین حامی دانشگاه فرهنگیان گفت: استان سمنان به صورت رسمی فرآیند شکل گیری بنیاد خیرین را آغاز کرده است و دیگر استان‌ها تا بیستم آبان ماه فرصت دارند در این زمینه اقدام نمایند.

استان سمنان هفتمین استان موسس بنیاد خیرین حامی دانشگاه فرهنگیانمهدی احمدی مدیر عامل بنیاد خیرین حامی دانشگاه فرهنگیان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،گفت: میزان مشارکت نیکوکاران، واقفین و خیرین هنوز به طور دقیق با توجه به آغاز کار یکساله فعالیت بنیاد شناسایی نشده است و امید است در آینده نزدیک خدمات ارزنده نیکوکاران، واقفین و خیرین را از سال‌های گذشته ثبت و ضبط کنیم.

او افزود: باتوجه به حضور رهبرمعظم انقلاب اسلامی در نوزدهم اریبهشت ماه سال ۹۷ این بنیاد پویایی بیشتر یافت واکنون در سی و یک استان کشور تاسیس شعبه بنیاد خیرین حامی دانشگاه فرهنگیان در حال انجام است.

مدیر عامل بنیاد خیرین حامی دانشگاه فرهنگیان ادامه داد: در حال حاضر استان سمنان به عنوان هفتمین استان به صورت رسمی فرایند شکل گیری بنیاد خیرین را آغاز کرده است و دیگر استان‌ها تا بیستم آبان ماه فرصت دارند در این زمینه اقدام نمایند.

مهدی احمدی تصریح کرد: بنیاد خیرین حامی دانشگاه فرهنگیان دو هدف کوتاه مدت و بلند مدت را دنبال می‌کند که جذب مشارکت‌های مادی مردمی، توسعه کمی و کیفی سنت نیکوکاری در کشوراز اهداف کوتاه مدت است. طرح یکصد ۳۱ دانشگاه فرهنگیان که ساخت دانشگاه جامع فرهنگیان کشوربا مساحت زمین یکصدهکتار در تمامی استان‌های کشور نیز از اهداف بلند مدت و مهم بنیاد محسوب می‌گردد.

انتهای پیام / م

صحبت های مدیر عامل بنیاد خیرین حامی دانشگاه فرهنگیان در سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.