پرداخت ۷۱ میلیارد تومان وام قرض الحسنه به نیازمندان در استان تهران

مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان تهران از پرداخت ۷۱ میلیارد و ۵۱۱ میلیون تومان وام به نیازمندان خبر داد.

پرداخت ۷۱ میلیارد تومان وام قرض الحسنه به نیازمندان در استان تهرانبه گزارش  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین خجسته فاضل مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان تهران از پرداخت ۷۱ میلیارد و ۵۱۱ میلیون تومان وام به نیازمندان خبر داد و گفت: این مبلغ در هفت ماه نخست سال جاری و از طریق صندوق قرض الحسنه امداد ولایت و هم افزایی با بانک قرض الحسنه مهر ایران پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه تسهیلات صندوق امداد ولایت در زمینه ازدواج، درمان، تحصیل، مسکن و اشتغال به واجدین شرایط پرداخت می‌شود، بیان کرد: این صندوق از سپرده گذاری خیران، ادارات وسایر دستگاه‌ها استقبال می‌کند و طبق تفاهم نامه به معرفی شدگان طرف مقابل تسهیلات قرض الحسنه پرداخت می‌کند.

خجسته فاضل به فعالیت‌های این صندوق در سال ۹۸ اشاره کرد و ادامه داد: از ابتدای سال جاری تا پایان مهرماه علاوه بر امضای تفاهم نامه و هم افزایی با مساجد، و موسسات خیریه ۷۱ میلیارد و ۵۱۱ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه، به ۱۱۰۴۰ نفر پرداخت شده است.

وی ادامه داد: این مبلغ در سر فصل حمایتی برای ۸۷۷۱ نفر، ودیعه مسکن ۱۰۲۹ نفر، اشتغال ۱۱۰۱ نفر و مسکن ۱۳۹ از نیازمندان پرداخت شده است.

مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان تهران خاطر نشان کرد: ۲۸ میلیارد و ۱۵۷ میلیون تومان از صندوق قرض الحسنه امداد ولایت و ۴۲ میلیارد و ۳۵۹ میلیون تومان از بانک قرض الحسنه مهر ایران به نیازمندان پرداخت شده است.

وی به سقف پرداختی تسهیلات قرض الحسنه توسط صندوق امداد ولایت اشاره و بیان کرد: سقف پرداخت تسهیلات کارگشایی تا ۵ میلیون تومان و تسهیلات اشتغال زایی و همچنین خرید مسکن ۳۰ میلیون تومان است.

خجسته فاضل، ترویج و نهادینه سازی فرهنگ قرض الحسنه در جامعه، پرداخت حداکثری وام‌های قرض الحسنه به صورت هدفمند، اخذ کمترین کارمزد در مقایسه با سایر بانک‌ها و مؤسسات، ایجاد و کسب رضایت و اعتماد در مشتریان و همچنین ارائه خدمات مناسب و متنوع را از اهداف و چشم انداز‌های این صندوق عنوان کرد.

وی همچنین به تعداد شعب و عاملین صندوق قرض الحسنه امداد ولایت در استان تهران اشاره کرد و ادامه داد: سه شعبه از این صندوق در کلان شهر تهران واقع در خیابان خیابان شریعتی (کوچه بیرجند)، فرجام و مالک اشتر و ۴۴ عامل در دفاتر کمیته امداد کار پرداخت تسهیلات به نیازمندان را برعهده دارند.

انتهای پیام/

برچسب ها: وام ، ازدواج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار