اضافه شدن دستگاه ماموگرافی به تجهیزات بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) بافق

مشاور فرماندار بافق گفت: همزمان با هفته سلامت زنان دستگاه ماموگرافی با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد ریال به بخش رادیولوژی بیمارستان، ولی عصر (عج) اضافه شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، حمیده مراد علیزاده مشاور فرماندار بافق  گفت: دستگاه ماموگرافی با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد ریال خریداری و همزمان با هفته سلامت زنان تحویل بخش رادیولوژی بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) شد.

او افزود: با توجه به اینکه دستگاه ماموگرافی مهمترین دستگاه برای تشخیص به موقع سرطان در بین بانوان است و کمبود این دستگاه در شهرستان بانوان را با مشکلات زیادی از جمله عدم توان پرداخت هزینه‌های ماموگرافی در بخش‌های خصوصی، صرف زمان و تردد به مرکز استان برای بیماران و غیره ایجاد کرده بود.

مشاور فرماندار بافق  تصریح کرد: مقدمات خرید این دستگاه با رایزنی‌های فرماندار، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان و مساعدت‌های دانشگاه علوم پزشکی یزد فراهم و در هفته سلامت زنان به بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) بافق تحویل و در ۱۵ روز آینده راه اندازی خواهد شد.

مراد علیزاده در پایان ضمن تقدیر و تشکر از حمایت‌های فرماندار و مسئولان مربوطه بهداشت و درمان استان و شهرستان، گفت: امیدواریم بتوانیم با استفاده از همدلی و مشارکت همگانی، در عرصه خدمتگزاری به مردم کوشا باشیم.

انتهای پیام/ی

دستگاه ماموگرافی به بخش رادیولوژی بیمارستان، ولی عصر (عج) بافق اضافه شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار