عضو کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران خبر داد؛

افتتاح ساختمان بلدیه در نیمه دوم سال ۹۹

اعطا گفت: با تامین غیر نقد بخشی از هزینه‌ها پروژه ساختمان بلدیه در نیمه دوم سال ۹۹ افتتاح می‌شود.

علی اعطا عضو کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت ساختمان بلدیه در میدان امام خمینی (ره) گفت: پروژه ساختمان میدان امام خمینی (ره) با نام پروژه بلدیه شهرداری تهران با طرح مصوب در حال انجام است.

عضو کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران در پاسخ به این سوال که پیشرفت پروژه ساخت ساختمان بلدیه در چه مرحله‌ای است گفت: بر اساس گزارش‌های دریافتی ساختمان‌های بلدیه تهران بیش از ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در حال حاضر پیمانکار نیز مشغول به فعالیت است.

اعطا با اشاره به این نکته که پروژه ساختمان بلدیه باید تا سال ۹۹ تکمیل شود گفت: با پیگیری‌های انجام شده از سوی مدیریت شهری بخشی از هزینه‌های این پروژه به صورت غیر نقد تأمین می‌شود تا مانعی برای پیشرفت پروژه وجود نداشته باشد.


بیشتر بخوانید: آخرین جزییات از تبدیل میدان امام خمینی (ره) به «میدان امام حسین (ع)»/ «توپخانه» «هفت تیر» می‌شود؟ 


او تصریح کرد: اگر پیشرفت پروژه به همین شکل باشد ساختمان بلدیه در نیمه دوم سال ۹۹ به بهره‌برداری می‌رسد که امیدواریم بتوانیم با تأمین غیر نقد بخشی از هزینه‌های به روند احداث ساختمان بلدیه سرعت ببخشیم.

عضو کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران با تأکید بر این نکته که میدان امام خمینی (ره) یکی از میدان‌های تاریخی پایتخت است گفت: میدان امام خمینی (ره) کارکرد ویژه‌ای در تاریخ و هویت تهران دارد و طرح کلی این میدان در مسیر احیای آن است تا در کنار ساختمان بلدیه به ظرفیت‌های این میدان نیز اضافه شود.

اعطا در پاسخ به این سوال که با احداث ساختمان بلدیه فعالیت این مکان با چه رویکردی است گفت: فعالیت ساختمان بلدیه با محوریت فعالیت فرهنگی است و در کنار آن نیز بخشی ازمیدان امام خمینی به عرصه پیاده اختصاص پیدا خواهد کرد.

او تأکید کرد: با احداث ساختمان بلدیه و میدان‌گاه امام خمینی عبور سواره مختل نمی‌شود، زیرا اتصال این میدان به خیابان لاله‌زار گامی مؤثر در احیای خیابان لاله‌زار است.

انتهای پیام /

احیای خیابان لاله زار با احداث ساختمان بلدیه

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۰۸:۰۱ ۱۸ آبان ۱۳۹۸
ببخشید// بلدیه منظورتان شهرداریه ؟؟ بجای اینکه پیش برید عقب عقب میرید ؟؟
آخرین اخبار