نکونام: پرسپولیس از بازیکنان خوب و باکیفیتی سود می‌برد

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: با توجه به قهرمانی‌های اخیر پرسپولیس با تیمی باکیفیت بازی خواهیم داشت.

نکونام: با تیمی بازی داریم که از بازیکنان خوب و باکیفیتی سود می‌بردبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در نشست خبری پیش از دیدار با پرسپولیس تهران اظهار کرد: با توجه به شرایطی که جدول دارد، بازی حساسی در پیش خواهد بود. ۳ امتیاز بازی می‌تواند ۲ تیم را از یکدیگر جدا و به بالای جدول نزدیک کند. با تیمی بازی داریم که از بازیکنان خوب و باکیفیتی سود می‌برد. با توجه به قهرمانی‌هایی که پرسپولیس در این سال‌ها داشته است، به دنبال تکرار این موضوع هستند.


بیشتر بخوانید: آذری: هواداران برای بازی با پرسپولیس بهانه دست کسی ندهند/ قانون ۹۰ به ۱۰ اجرا می‌شود


او ادامه داد: ماهم نشان دادیم که می‌توانیم فوتبال خوبی را به نمایش بگذاریم. حالا هم به دنبال این هستیم تا بازی‌های مورد نظر خود را به نمایش بگذاریم و نتایج مورد نظر خود را به دست بیاوریم. برای بازی فردا، حفظ تمرکز و آرامش مان در حال حاضر برای ما مهم است تا به نتیجه دلخواه مان برسیم.

نکونام ادامه داد: در حال حاضر اضافه کردن بازیکن کاری سخت محسوب می‌شود، چرا که در باشکاه‌های خودشان مشغول هستند. البته برای نیم فصل چند روزی است که در حال جست و جو هستیم تا بازیکن جدید جذب کنیم. با باشگاه در حال تعامل هستین تا در خط هجومی چند نفری را اضافه کنیم.

او درباره بازیکنان مصدوم و محروم احتمالی در بازی مقابل پرسپولیس گفت: خدا را شاکریم که برای بازی فردا هیچ بازیکنی مصدوم یا محروم نیست. البته بازی با پرسپولیس یک بازی ۶ امتیازی محسوب می‌شود. چرا که فاصله ۲ تیم در جدول بسیار نزدیک است. بازی مهمی است و به دنبال یک بازی خوب همراه با نتیجه هستیم. تلاش می‌کنیم در مسیری که طی می‌کنیم، هر روز بهتر از روز قبل باشیم.

نکونام درباره نتایج خوبی که تیمش در هفته‌های گذشته کسب کرده است، بیان کرد: باید این شرایط را ادامه بدهیم. چیزی که برای ما مهم است، ارائه یک بازی خوب در بازی مقابل پرسپولیس است. به بازیکنان هم گفتیم که داوران برای ما قابل احترام هستند. داور بازی فردا هم یکی از داوران با تجربه لیگ است که امیدوارم فردا یک قضاوت خوبی داشته باشد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان خطاب به هواداران این تیم تصریح کرد: هواداران همواره کنار ما بودند. بازی هفته قبل را هم به خاطر حمایت هواداران با برد پشت سر گذاشتیم. برای رسیدن به موفقیت، حضور هواداران در کنار مان مهم است از آن‌ها خواهش می‌کنم در بازی فردا فقط از تیم شان حمایت کنندتا بتوانیم از شرایط میزبانی استفاده کنیم.

انتهای پیام/

اظهارات نکونام پیش از دیدار با پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۲ ۱۲ آبان ۱۳۹۸
البته منظورش داوران خوب و باکیفیت دراختیار تیم رستاخیز دولته که بلدند بازی رو درآرن
Iran (Islamic Republic of)
ش ه
۱۹:۵۷ ۱۲ آبان ۱۳۹۸
سلام، حالا که مربی هستی، پرسپولیس بازیکنانی با کیفیت دارد؟
آخرین اخبار