رئیس هیئت تنیس استان اصفهان گفت:مسابقات تنیس دختران و پسران قهرمانی کشور در رده‌های سنی زیر 16 و زیر 18 سال به میزبانی هیئت تنیس استان اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،فرهاد رحیمی رئیس هیئت تنیس استان اصفهان درباره برگزاری مسابقات تنیس قهرمانی کشور در اصفهان اظهار داشت: مسابقات تنیس دختران و پسران قهرمانی کشور در رده‌های سنی زیر ۱۶ و زیر ۱۸ سال به میزبانی هیئت تنیس استان اصفهان برگزار می‌شود.

او با اشاره به برگزاری این رقابت‌ها در باشگاه تنیس آپادانا افزود: مسابقات بخش پسران از ۱۵ تا ۲۱ آبان و رقابت‌های بخش دختران نیز از ۲۲ تا ۲۸ آبان ماه برگزار می‌شود.

رئیس هیئت تنیس استان اصفهان ادامه داد: ۸۴ تنیسور پسر در قالب ۱۷ تیم از ۱۶ استان کشور در این دوره از مسابقات حضور دارند که اصفهان به دلیل میزبانی با ۲ تیم در این دوره از رقابت‌ها حضور دارد. تعداد شرکت‌کنندگان و تیم‌های حاضر در بخش دختران هنوز مشخص نشده و به زودی اعلام می‌شود.

او با بیان اینکه این دومین بار در طول ۲ سال اخیر است که هیئت تنیس استان اصفهان میزبان مسابقات قهرمانی کشور می‌شود، گفت: این هیئت امسال مسابقات جایزه بزرگ و بین‌المللی را نیز میزبانی کرده است.

رحیمی تصریح کرد: امتیاز شرکت‌کنندگان در مسابقات تنیس قهرمانی رده‌های سنی زیر ۱۶ و زیر ۱۸ سال کشور در رنکینگ ملی آن‌ها محسوب می‌شود.

به گفته او، سرداوری این مسابقات بر عهده محمدحسن لاچیانی و مدیریت آن بر عهده فرشید زیدی است.

انتهای پیام/م

 

برگزاری مسابقات تنیس قهرمانی کشور در اصفهان

منبع:تسنیم

برچسب ها: اخبار ورزشی ، تنیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.