نواخته شدن زنگ مبارزه با استکبار جهانی در زنجان

مراسم یوم الله ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار جهانی با شعار «استکبارستیزی و مقاومت اسلامی، سرآغاز افول و فروپاشی آمریکا» در زنجان برگزارشد.

نواخته شدن زنگ مبارزه با استکبار جهانی در زنجانبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در گرامیداشت ۱۳ آبان و زنگ استکبار ستیزی در دبیرستان شاهد امام حسین (ع ) با اشاره به شعار مرگ بر آمریکا گفت: هدف ما مرگ بر سیاست‌ها و دولتمردان آمریکایی است.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی استکبار ستیزی را به معنی خود برتر بینی و غرور دانست و افزود: از زمان تاسیس آمریکا خوی استکبار ستیزی در این کشور همراه بوده است.

او با اشاره به تبلیغات رسانه‌ای دشمن برای تصویر سازی مثبت از آمریکا گفت: موضوع ایران با آمریکا از زمان پیش از انقلاب و با کودتای ۲۸ مرداد آغاز شده است.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه امام راحل ۱۳ ابان را انقلاب دوم دانستند گفت: روز ۱۳ آبان اعلام قدرت ما و هویت ماست.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی درپایان دانش آموزان را آینده سازان سیاسی، اقتصادی، فرهنگی واجتماعی کشور دانست وافزود: باید این جوانان با تاریخ آشنا شوند.
 
انتهای پیام/ن
 

مراسم ۱۳ آبان در زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.