حذف قبوض کاغذی گاز از ابتدای آذرماه در چهارمحال و بختیاری

قبوض کاغذی گاز از ابتدای آذرماه امسال در استان چهارمحال و بختیاری حذف می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سیامک حیدری مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری با اشاره به مصوبه اخیر دولت در اجرایی نمودن صرفه جویی در مصرف کاغذ و الکترونیکی شدن امور گفت: از ابتدای آذرماه امسال، قبوض کاغذی گاز در این استان حذف می شود و صورتحساب مشترکان با سیستم پیامکی ارسال خواهد شد.

او افزود: سالانه با انجام ۸ دوره کنتورخوانی توسط شرکت گاز استان، دو میلیون و ۴۰۰ هزار قبض برای مشترکان صادر می شود.

حیدری اضافه کرد: با اجرایی شدن حذف قبوض کاغذی و ارسال صورت حساب با سیستم پیامکی، مراجعه به درب منازل به نصف تقلیل می‌یابد و سالانه ۱۲ میلیارد ریال صرفه جویی در هزینه ها خواهد داشت.

او ادامه داد: ادارات و ارگان‌ها می‌توانند در صورت نیاز، برای مستندات خود قبوض کاغذی را از سیستم صورتحساب پیش بینی شده بر روی سایت شرکت ملی گاز ایران برداشت کنند.

حیدری افزود: مشترکین شرکت گاز استان می‌توانند با مراجعه به سایت شرکت ملی گاز ایران به آدرس www.nigc.ir و استفاده از لینک ثبت تلفن همراه مشترکین برای حذف قبوض کاغذی و یا ارسال عدد ۱ به همراه ستاره و سپس شماره اشتراک به (سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۹۴ – به صورت شماره اشتراک * ۱) از سمت چپ و یا مراجعه حضوری به ادارات گاز مربوطه در استان با در دست داشتن آخرین صورتحساب گاز نسبت به ثبت شماره همراه خود برای دریافت صورتحساب گاز اقدام نمایند.

انتهای پیام/خ

صرفه جویی ۱۲ میلیارد ریالی با حذف قبوض گاز

برچسب ها: شرکت گاز ، قبوض کاغذی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
طاهدیان
۲۱:۵۳ ۲۸ اسفند ۱۳۹۸
پرداخت قبض گاز بوسیله اینترنت در سایت شما اسان نیست مثل قبض اب و برق اپلیکشن ساده بگذارید ممنون
آخرین اخبار