در گفت‎وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

برگزار کنندگان هالووین در پرند دستگیر شدند/ ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان در پی برگزاری مراسم غربی

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران از دستگیر دو متهم که باعث ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان پرندی شده بودند، خبر داد.

سرهنگ مهدی سرپناه معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران در گفت‌وگو با  خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: روز جمعه هفته گذشته فردی که با پوشش‌های ترسناک در اماکن عمومی شهر پرند اقدام به برگزاری جشن غربی هالووین کرده و باعث رعب و وحشت شهروندان شده بود، خبر داد.

وی افزود: جشن هالووین مراسمی است که برگزاری آن در جامعه غربی مرسوم است افراد حاضر در این جشن با ماسک زنی به خیابان‎ها آمده و به این مراسم می‌پردازند.


بیشتر بخوانید: بازداشت عربده کشان تحت تعقیب پلیس امنیت در محله سلیمانیه


سرهنگ سرپناه تصریح کرد: در یک مورد فردی با ماسک زنی و پوشاندن چهره خود به فست فودی در شهر پرند رفته و آن مکان را به پاتوق خود تبدیل کرده بود که این موضوع باعث نارضایتی مردم شده و از پلیس برای ورود به موضوع درخواست کمک کردند.

وی افزود: با توجه به هنجار شکنی و همخوانی نداشتن جشن هالووین با فرهنگ ایرانی، این شخص که از تهران به پرند می‌آمد و در این محل نسبت به انجام ناهنجاری‌ها اقدام می‌کرد؛ به همراه متصدی فست فود دستگیر و برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۳ ۱۶ آبان ۱۳۹۸
چهارشنبه سوری ما که خیلی وحشتناک تره
آخرین اخبار