مردم قهرمان و انقلابی گیلان در در پایان راهپیمایی امروز یوم‌الله ۱۳ آبان قطعنامه‌ای صادر کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، راهپیمایان ۱۳ آبان در گیلان امروز قطعنامه‌ای در محکومیت استکبار جهانی و حمایت از آرمان‌های نظام و انقلاب صادر کردند.

آمریکا در برابر ایستادگی مردم ایران سردرگم شده است

آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در میدان شهدای ذهاب رشت با بیان اینکه آمریکا در مقابل اقتدار مردم ایران به زانو در آمده است، گفت: امروز آمریکا در موضع ضعف قرار گرفته و در مقابل ایستادگی ملت ایران سردرگم شده است.

او با بیان اینکه ملت ایران امروز افتخاری دیگر آفرید و هژمونی پوشالی آمریکا را در دنیا شکست، افزود: جوانان امروز امام (ره) و دوران دفاع مقدس را ندیدند، اما در عرصه حضوری مقتدرانه دارند تا به جهانیان بگویند لبیک گوی امام (ره) هستند.

امام جمعه رشت با اشاره به تاریخ مبارزه ملت‌ها علیه قدرت‌های استکباری اظهار داشت: انقلاب اسلامی معجزه عظیمی در دنیای معاصر رقم زد ضمن اینکه ملت ایران با تاریخ ۷ هزار ساله با نه گفتن به قدرت‌های استکباری نویدبخش دوران جدید است.

نماینده ولی فقیه در گیلان به ایستادگی ملت ایران در برابر قدرت پوشالی استکبار جهانی به ویژه آمریکا اشاره کرد و گفت: ایران اسلامی با الهام از استکبارستیزی اهل بیت (ع) در مقابل قدرت‌های استکباری ایستاده است.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه آمریکا دوران افول موریانه‌ای خود را طی می‌کند، بیان کرد: آمریکا در مقابل نسل کنونی ملت ایران به زانو درآمده است.

او با اشاره به اینکه مردم این استان ۸ هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کردند، تصریح کرد: برخی به دنبال مذاکره با آمریکا هستند، اما امروز حتی کودکان ما که مسائل سیاسی را درک می‌کنند می‌دانند آمریکا غیرقابل اعتماد است.

محکومیت استکبار جهانی

مردم دیار میرزا امروز با شعار‌های مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، پیام دندان شکن - مرگ بر آمریکا، نفرین هر مومن - مرگ بر آمریکا، ای رهبر آزاده آماده ایم آماده، این منطق قرآن است - مرگ بر آمریکا به جهانیان اعلام کردند: بعد از ۴۰ سال همچنان روحیه استکبارستیزی خود را حفظ کرده اند و تحریم‌ها نمی‌تواند از عزم راسخ شان در دفاع از نظام و رهبری بکاهد.

حضور دانش آموزان، دانشجویان، کارمند، کارگر، زن و مرد، بازاری و دیگر قشر‌های مردم در کنار هم جلوه‌ای زیبا و ستودنی از وحدت و انسجام ملی بود.

قرائت قطعنامه راهپیمایان گیلانی ۱۳  آبان

در پایان راهپیمایی امروز یوم‌الله ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در گیلان قطعنامه‌ای در ۶ بند قرائت شد.

در این قطعنامه ۶ بندی بر تداوم روحیه استکبار ستیزی مردم ایران، استفاده از اسناد لانه جاسوسی آمریکا در کتب درسی مدارس و دانشگاه‌ها برای روشنگری جوانان، پرهیز مطلق از اعتماد به آمریکا و اعتماد عملی به جوانان مومن و انقلابی، رونق تولید برای حل مشکلات بیکاری و اقتصادی، حمایت از مردم فلسطین، لبنان و عراق در برابر توطئه‌های رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی و تحقق سیاست‌های گام دوم انقلاب و منویات رهبر معظم انقلاب تاکید شد.

انتهای پیام/ع

قعطنامه مردم انقلابی گیلان در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.