بسته اخبار حوادث قزوین امروز سیزدهم آبان ۹۸؛

کشف ۳۰ میلیاردی دستگاه‌های بیت کوین قاچاق /دستگیری ۲ قاچاقچی مواد مخدر

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز سیزدهم آبان ماه سال ۹۸ را می‌توانید در بسته خبری بخوانید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سردار حاجیان فرمانده انتظامی استان گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی ماموران پلیس آگاهی شهرستان تاکستان موفق به شناسایی یکی از مخلان امنیت اقتصادی و کشف مزرعه بیت کوین در این شهرستان شدند.

سردار حاجیان افزود: در عملیاتی ضربتی محل استخراج ارز دیجیتال مورد بازرسی قرار گرفت که ۹۷ دستگاه ماینر قاچاق به همراه تجهیزات و متعلقات مربوطه کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه ۲ متهم در این ارتباط دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند، گفت: برابر نظر کارشناسان، ارزش دستگاه‌های مکشوفه ۳۰ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

*دستگیری ۲ قاچاقچی مسافرنما

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: مأموران یگان امداد در حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور "قزوین –زنجان " به سرنشینان یک دستگاه اتوبوس اسکانیا مشکوک شدند وآن را متوقف کردند.

سرهنگ رسول فراهانی افزود: ماموران پس ازهماهنگی قضایی و با رعایت حقوق شهروندی دو مسافر را به داخل ایستگاه هدایت و در بازرسی وسایل همراه آن‌ها ۸ کیلو ۶۰۰ گرم تریاک کشف کردند.

او با اشاره به معرفی ۲ متهم به مراجع قضائی از شهروندان خواست در زمینه مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر، هر گونه اخبار واصله را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

*کشف کالای قاچاق به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال در شهرستان البرز

فرمانده انتظامی شهرستان البرز گفت: ماموران یگان امداد این شهرستان حین گشت زنی در آزاد راه قزوین- کرج به یک دستگاه سواری مشکوک و دستور ایست صادر کردند.

سرهنگ بهرام منصوری افزود: راننده خودرو بدون توجه به ایست پلیس، از محل متواری شد که پس از تعقیب و گریز ماموران، خودرو متوقف و در بازرسی از آن ۱۱۰ ثوب کاپشن خارجی قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان البرز، ارزش تقریبی کالای کشف شده را ۳۰۰ میلیون ریال بیان کرد.

انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار