سردار تنگسیری:

ناو‌های آمریکایی توسط قایق‌های تندرو سپاه در خلیج فارس رصد و کنترل می‌شود

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: ناوهای آمریکایی توسط قایق های تندرو سپاه در خلیج فارس کنترل و رصد می شوند.

ناو‌های آمریکایی توسط قایق‌های تندرو سپاه در خلیج فارس رصد و کنترل می‌شودبه گزارش  حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  سردار دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه در مراسم گرامیداشت روز ۱۳ آبان در کیش اظهار کرد: امروز دشمن حضور مردم را در سراسر کشور بخصوص این نقطه مهم با مردمان ولایتمدار را رصد می‌کند.

وی افزود: خداوند متعال تاکید داشته که در مقابل ظلم و ستم و زورگویی سکوت نکنید و ایستادگی داشته باشید و امروز ملت ایران در مقابل استکبار جهانی ایستاده، تا جایی که ملت‌های منطقه و جهان را بر این اقتدار و ایستادگی به تحسین و شگفتی وا داشته است.

وی گفت هر جا صدای عدالت خواهی و ظلم ستیزی بلند می‌شود امریکا حضور پیدا می‌کند تا صدا را خفه کند، تاریخ کوتاه امریکا سراسر زورگویی و ستم و ظلم بوده از ظلم به سرخ پوستان تا ریختن بمب اتم بر سر مردم ژاپن و سوزاندن مردم ویتنام و حضور مستقیم و غیر مستقیم در جنگ تحمیلی علیه ملت ایران همه نشان از خوی وحشیگری و استبداد این رژیم دارد.

به گفته سردار تنگسیری، حضور در کودتای سال ۳۲ و تبعید امام و کمک به عراق برای راه اندازی جنگ ۸ ساله و جنگی که امریکا در مراحلی مستقیم وارد عمل می‌شد و سکو‌های نفتی و کشتی‌های ما را هدف قرار می‌داد همه نشان از وحشی گری آمریکا دارد. ولی ما هم شش سیلی محکم به آمریکایی‌ها زده ایم هدف قراردادن ۳ کشتی و یک ناو، ۲ هلی کوپتر آپاچی از آن جمله آن‌ها بودند که بیش از ۲۵ امریکایی در این عملیات‌ها به هلاکت رسید.

فرمانده نیروی دریایی سپاه افزود: آمریکایی‌ها همواره در جهت ظلم به ملت ایران برآمدند و پس از انقلاب هم به تحریم‌های ظالمانه تا به امروز ادامه داده اند.

وی خاطرنشان کرد: دانش هسته‌ای برای ساخت دارو و سایر حوزه‌ها مورد استفاده دانشمندان ایرانی قرار گرفته است. ببینید آمریکایی‌ها برای کسب دانش هسته‌ای توسط ایرانی‌ها چه صدایی به راه انداخته اند، ولی به لطف حضور و حمایت مردم و جوانان این مرز و بوم امروز در مقابل امریکا قد علم کرده ایم و ضمن کسب دانش روز و ساخت و تولید ادوات مورد نیاز علمی به جایی رسیده ایم که امروز کشتی‌ها و ناو‌های امریکایی در رصد فرزندان کشور قرار گرفته اند و در صورت ورود به آب‌های جمهوری اسلامی با اولین اخطار قایق‌های تندروی ما به زبان فارسی اطاعت امر می‌کنند و صحنه را ترک می‌کنند؛ ناو‌هایی که بعضا ۱۰۰۰ برابر قایق‌های ما وسعت دارند.

سردار تنگسیری افزود: پیش از انقلاب کسی جرات نداشت که به امریکایی‌ها بگوید از این خیابان نگذرید؛ اما امروز ما با اقتدار ایستاده ایم و اجازه نفس کشیدن به دشمن را نمی‌دهیم و این اقتدار با خون شهیدان و حمایت رهبری و حضور شما مردم همیشه در صحنه حاصل شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: دانش آموزان و جوانان و دانشجویان تاریخ را مرور بکنند استبداد امریکایی را مطالعه بکنند و بدانند که امریکا چه دشمنی با ملت‌های بیدار بخصوص ملت ایران داشته و امروز به این اقتدار کشور در همین آب‌های نیلگون خلیج فارس ببالند و بر این اقتدار و قدرت فرزندان خود افتخار کنند.

وی ادامه داد: اگر می‌خواهیم این اقتدار و قدرت بماند باید ایستادگی داشته باشیم و تا پای جان بایستیم و ما در دریا ایستاده ایم. اگر میخواهیم موفق باشیم باید کسب دانش کنیم امروز در حوزه دانش تولید ملزومات و ادوات جنگی و نظامی ما قایق‌های موشک انداز را با سرعت ۶۲ الی۹۰ نات سرعت می‌سازیم و با ۳۲ دانشگاه معتبر در ارتباط هستیم.

سردار تنگسیری افزود: طی ۱/۵ سال گذشته همواره با امریکایی در دریا درگیر بوده ایم، اما اجازه تجاوز و ورود به آب‌های کشورمان را به هیچ وجه به آن‌ها نداده ایم امروز هیچ کشتی و ناو امریکایی در نزدیکی آب‌های ما مگر در سواحل کشور‌های حاشیه خلیج فارس حضور ندارد.

وی گفت: امریکا به تعبیر ما مانند لنگر کشتی است که می‌خواهد کسانی که در مقابلش می‌ایستند را به لنگر ببندد و غرق کند؛ ولی این خیال باطلی است برای امریکای‌ها که به گور خواهند برد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار