معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه گفت : کاندیدا‌های احتمالی انتخابات از طرح مطالب هیجانی و غیر مستند جدا خودداری کنند.

خودداری کاندیدا‌های احتمالی انتخابات از طرح مطالب هیجانی و غیر مستندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،کریمی رئیس هیأت بازرسی انتخابات استان کرمانشاه با اشاره به لزوم رعایت اصل بی طرفی، قانونمداری و سلامت انتخابات گفت : این مهم در اولویت برنامه ریزی ها، اقدامات و اقدام‌های مجریان انتخابات در سطح استان است.

او ادعای مهندسی انتخابات را ظلم بزرگی در حق نیرو‌های خدوم و دست اندرکاران این مهم در تمامی ارکان نظام دانست و گفت : استانداری کرمانشاه، ستاد انتخابات و به خصوص هیئت بازرسی، به تأسی از فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر حق الناس بودن رای مردم، از آرای ملت به خوبی صیانت نموده و امانت داران صدیقی برای رأی دهندگان خواهند بود.

معاون استاندار با تاکید بر لزوم ایجاد فضای رقابتی سالم و پرهیز از ایجاد حواشی برای انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: نامزد‌های احتمالی انتخابات، از طرح مطالب هیجانی و غیر مستند پرهیز نمایند زیرا اینگونه رفتار‌ها در میان جامعه علاوه بر سیاه نمایی، باعث تزریق یاس و ناامیدی به بدنه اجتماعی و بروز بی اعتمادی عمومی می‌گردد.

او گفت: سامانه پیامکی ۵۰۰۰۲۹۷۴ جهت اطلاع رسانی عمومی و دریافت نظرات، پیشنهادات و تخلفات احتمالی کاندیدا‌ها در دسترس عموم قرار دارد.

 

 

انتهای پیام/د

اولویت برنامه ریزی ها، اقدامات و اقدام‌های مجریان

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.